اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط ۲۰۲۰ بازار سهام: سرمایه خود را نقد نکنید

در حالی که بازار سهام روزهای پرنوسانی را می گذراند، نباید به سوی نقد کردن سبد سهام خود بروید چرا که احتمال از بین رفتن این نقدینگی وجود دارد.

در حالی که بازار سهام روزهای پرنوسانی را می گذراند، نباید به سوی نقد کردن سبد سهام خود بروید چرا که احتمال از بین رفتن این نقدینگی وجود دارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از موتلی فول، ویروس کووید ۱۹ موجب نابینایی بسیاری از سرمایه گذاران شد چرا که آنها در سقوط بازار سهام در سال ۲۰۲۰ مسیر درست را گم کرده اند. در ابتدا، همه تصور می کردند که این ویروس تنها در چین وجود دارد. اما زمانی که در سرتاسر جهان گسترش یافت و موج جدیدی از شیوع را نشان داد، بازار سهام مانند یک تکه کاغذ فروریخت و دارایی های امن را نیز با خود پایین کشید.

سرمایه داران عجله زیادی برای کسب پول نقد خود داشته و حتی اوراق قرضه، طلا و دیگر سرمایه های سنتی جایگزین برای پنهان ماندن،‌ امن نمی دانند. بسیاری از افرادی که ۱۰۰ درصد سهام داشتند، با توجه به خشک شدن نقدینگی ها دچار دردسر شدند. بنابراین همیشه توصیه می شود که یک صندوق اضطراری داشته باشید.

به خودتان این فرصت را ندهید که در زمان رکود بازار، سهام خود را با ضرر بفروشید. اگر این کار را انجام دهید صعود ۲۰ درصدی یک هفته گذشته را از دست می دهید. بسته محرک ۲ تریلیون دلاری دولت آمریکا می تواند نشانگر تهدید سقوط بورس اوراق بهادار در سال ۲۰۲۰ باشد، اما این زمان است که همه چیز را مشخص می کند چرا که ویروس کرونا همچنان به گسترش خود در سرتاسر جهان ادامه می دهد. در هر حال، اگر سرمایه گذاران نگاهی خوش بینانه داشته باشند می توانند به بازگشت بازار سهام به وضعیت پیشینش امید داشته باشند.

برای مقابله نسبی با وضعیت موجود، بهتر است سهام هایی را در نظر بگیرید که دارای حاشیه بالای ایمنی و سود امن هستند تا زمانی که اوضاع بورس سهام بهبود یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد