اونس طلا2209.55
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تعطیلی پارک‌های جنگلی در سیزده بدر با همکاری نیروی انتظامی/احتمال سم پاشی تفرجگاه‌ها وجود دارد

مدیرکل دفتر جنگل‌کاری، پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: به دلیل شیوع کرونا ورود به پارک های جنگلی ممنوع است و در روز سیزده به در از ورود افراد به این مکان با کمک نیروی انتظامی جلوگیری به عمل می‌آید.

کوروش خلعتبری اظهار کرد: توجه به تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا، برای جلوگیری از شیوع این بیماری پارک های جنگلی تعطیل شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه روز سیزده به در را پیش رو داریم که تقاضا برای ورود به این مناطق زیاد است، با توجه به هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا از اهرم های قانونی و حضور نیروی انتظامی از ورود مردم به این اماکن جلوگیری به عمل می آید.

مدیرکل دفتر جنگل‌کاری و پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ادامه داد: بر این اساس آمادگی لازم را برای روز سیزده بدر داریم و پیش بینیهای لازم برای جلوگیری از ورود افراد به پارک های جنگلی و تفرجگاه طبیعی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اندیشیده شده است.

وی افزود:حتما در روز سیزده به در پارک های جنگلی با همکاری که ستاد کرونای استان ها انجام می شود تعطیل خواهد بود و از ورود افراد جلوگیری به عمل خواهد آمد .

احتمال سم پاشی تفرجگاه ها برای جلوگیری از ورود افراد

مدیرکل دفتر جنگل‌کاری و پارک‌ها و ذخیره‌گاه‌های جنگلی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در پاسخ به اینکه آیا با سمپاشی به شکلی که دیگر آن مکان تا مدتی قابل استفاده نباشد، می توان جلوی ورود افراد به پارک های جنگلی را گرفت، گفت: برای مبارزه با آفات موجود در جنگل ها نیز به طور معمول عملیات سم پاشی انجام نمی شود، زیرا به محیط زیست و پوشش گیاهی آسیب می زند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در صورتی که ستاد کرونای استانها تصمیمی برای سمپاشی جنگلی برای جلوگیری از ورود افراد به این عرصه ها داشته باشد، در عرصه هایی که در آنها رفت و آمد می شود، امکان سمپاشی وجود خواهد داشت ولی این امر نیز به صورت موردی و با در نظر گرفتن تدابیر لازم انجام خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد