اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک گوشی فوق العاده با دوربین 50 مگاپیکسلی !

یک گوشی بسیار عالی دیگر از شرکت هواوی روانه بازار شد ولی بدون دنیای برنامه های رایج. پس چه اتفاقی می افتد؟ این سوالی است که همگان می پرسند. آیا مخاطبان خود را از دست خواهد داد و یا اینکه این گوشی رکوردهای جدیدی را در بازار پر رقابت تلفن های همراه ثبت خواهد کرد؟ به زودی پاسخ مردم داده خواهد شد. برای هواوی بسیار دشوار بود که حمایت گوگل را از دست بدهد ولی بیشتر از آن، آنچه بسیار سخت جلوه می کند تلاش برای فروش در بازاری است که تحت تاثیر اپیدمی کرونا قرار گرفته است.


10 فروردین 99

گوشی هواوی P40 Pro با دوربین 50 مگاپیکسلی

یک گوشی بسیار عالی دیگر از شرکت هواوی روانه بازار شد ولی بدون دنیای برنامه های رایج.

یک گوشی فوق العاده با دوربین 50 مگاپیکسلی !

پس چه اتفاقی می افتد؟ این سوالی است که همگان می پرسند. آیا مخاطبان خود را از دست خواهد داد و یا اینکه این گوشی رکوردهای جدیدی را در بازار پر رقابت تلفن های همراه ثبت خواهد کرد؟ به زودی پاسخ مردم داده خواهد شد. برای هواوی بسیار دشوار بود که حمایت گوگل را از دست بدهد ولی بیشتر از آن، آنچه بسیار سخت جلوه می کند تلاش برای فروش در بازاری است که تحت تاثیر اپیدمی کرونا قرار گرفته است. ولی علی رغم همه این شرایط باز هم این گوشی روانه بازار شد و به نظر می رسد توانایی استوار ایستادن این گوشی با یک دوربین درجه یک و با سنسورهای ارتقا یافته و با تمرکز بر زوم اپتیکال روانه بازار شده و صفحه نمایش ۱۲۰۰ پیکسلی دارد. آنچه از این گوشی نیز با کیفیت تر می باشد ورژن پلاس این گوشی می باشد که با بدنه سرامیکی و ۱۰ایکس زوم اپتیکال وارد بازار خواهد شد. سری پلاس این گوشی در اواخر فصل تابستان عرضه خواهد شد و به نظر می رسد که فروش آن محدود باشد و قیمت آن نیز بسیار بالا. بنابراین در اینجا تمام نگاه ها به گوشی پرو معطوف است.

این اولین گوشی هواوی است که رفرش ریت صفحه نمایش آن بسیار بالا می باشد صفحه منحنی ال ای دی با رزولوشن ۱۲۰۰و رفرش ریت ۹۰ هرتز به بازار عرضه می شود. بر روی بدنه آن و در جایی بسیار زیبا دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است که از قابلیت اتوفوکوس برخوردار می باشد همچنین هواوی به سمت سیستم تشخیص چهره سه بعدی نیز رفته است ، قابلیتی که به واسطه آن بتوانید قفل گوشی خود را باز کنید. ولی آنچه همگان در خصوصش صحبت می کنند دوربین اصلی این گوشی است. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با فیلتری که عکس های ۱۲ مگاپیکسلی تولید می کند و سپس در کنار آن یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی اولترا واید قرار گرفته است دوربین زوم ای که آنها را همراهی می کند دارای لنز ای ۵ ایکس می باشد و تا ۱۲ مگا پیکسل را پشتیبانی می نماید و در نهایت دوربین دیگری که برای پرتره ها و فوکوس خودکار کمک می نماید. این گوشی از تکنولوژی فایو جی پشتیبانی می نماید و باطری ۴۲۰۰ میلی آمپری آن همان باطری است که در دیگر گوشی های این سری نیز به کار رفته بود. از مشخصات این گوشی میتوان به بدنه آلومینیوم و قابلیت ضد آب و خاک صفحه نمایش منحنی با رفرش ریت بالا، پردازشگر هشت هسته ای، رم ۸ گیگابایت، اندروید ۱۰ و همانطور که اشاره شد دوربین ۵۰ مگاپیکسلی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و همین طور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره نمود. باتری این گوشی ۴۲۰۰ میلی آمپر می باشد حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره تکنولوژی فایو جی از دیگر مشخصات آن می باشند.

یک گوشی فوق العاده با دوربین 50 مگاپیکسلی !

ولی آنچه نبودش احساس می شود عدم پشتیبانی از گوگل پلی سرویس از می باشد مسئله‌ای که سوال های زیادی را ایجاد می نماید.

درون جعبه این گوشی کابل شارژ شارژر و هدفون که از طریق درگاه USB متصل می شود قرار داده شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد