اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا مواد غذایی توسط ویروس کرونا آلوده می شوند؟

با همه ترسهایی که از گسترش ویروس کرونا وجود دارد باید بدانیم که آیا امکان انتقال این ویروس از طریق غذا وجود دارد یا خیر. در این مقاله ، آنچه که دانشمندان تاکنون کشف کرده اند را توضیح خواهیم داد.

با همه ترسهایی که از گسترش ویروس کرونا وجود دارد باید بدانیم که آیا امکان انتقال این ویروس از طریق غذا وجود دارد یا خیر. در این مقاله ، آنچه که دانشمندان تاکنون کشف کرده اند را توضیح خواهیم داد.

به گزارش سایت طلا، ما باید بدانیم كه تأخیر یا جلوگیری از رشد عفونت ها در دست ماست. این امر به ما امکان می دهد تا برای مقابله با اوضاع آماده باشیم. به این معنا ، اقداماتی مانند شستن دست ها ، ضد عفونی خانه ها و ماندن در خانه می تواند کمک کند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها می گویند که ویروس می تواند در برخی از سطوح فعال باشد. در صورت تماس با ویروس می تواند باعث ایجاد عفونت شود و سپس دهان ، بینی یا چشم های فرد را پس از لمس آلوده کند.

اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که هیچ مطالعه ای وجود ندارد که بتواند تأیید کند که مواد غذایی راهی برای انتقال ویروس کرونا است. تا به امروز ، هیچ گزارشی در مورد انتقال ویروس از طریق مواد غذایی وجود نداشته است.

آنچه ما با اطمینان می دانیم این است که ویروس کرونا در برابر گرما مقاوم نیست. به همین دلیل ، پخت و پز کامل مواد غذایی باید خطر ابتلا به عفونت از طریق غذا را به شدت کاهش دهد.

آیا مواد غذایی توسط ویروس کرونا آلوده می شوند؟

با دانستن این موضوع ، باید از خوردن مواد غذایی خام پرهیز کنیم ، به ویژه هنگامی که در مورد غذای با منشاء حیوانات صحبت می کنیم. ما برای جلوگیری از شیوع ویروس باید اقدامات احتیاطی شدید را در حوزه غذا رعایت کنیم.

اگرچه به نظر نمی رسد که مواد غذایی منبع آلودگی باشد ، ما باید اقدامات بهداشتی شدید را انجام دهیم. پخت و پز کامل غذا و اقدامات صحیح پخت ، عدم وجود ارگانیسم های بیماری زا را تضمین می کند.

بهترین کاری که می توانیم برای جلوگیری از شیوع ویروس انجام دهیم ، جلوگیری از تماس بین افراد و داشتن بهداشت دست به خصوص پس از لمس کردن سطوح یا دست زدن به اشیاء است.

قبل از هرگونه آماده سازی آشپزی ، بهداشت مناسب برای اطمینان از از بین بردن هر اثری از ویروس روی دستان ضروری است.

اقدامات احتیاطی هنگام عطسه یا سرفه نیز برای کاهش شعاع فعالیت ویروس ضروری است. وقت آن است که به اخطارهای سلامتی توجه کنیم و در جستجوی آخرین اخبار دقیق باشیم.

روش های انتشار ویروس هنوز در حال مطالعه است و به زودی اطلاعات بیشتری در مورد توانایی آن برای زنده ماندن در مواد غذایی خواهیم داشت. در حال حاضر ،بهتر است مواد غذایی را که به طور مناسب پخته شده است ، میل کنید.

عدم آگاهی در مورد ویروس کرونا و گسترش سریع آن باعث ایجاد زنگ خطر و هرج و مرج اجتماعی می شود. ما باید آرام باشیم و اقدامات احتیاطی را رعایت کنیم تا در حد ممکن سرعت عفونت کاهش یابد. به این ترتیب ، بیشتر محتمل است که خدمات درمانی بتوانند مراقبتهای تضمینی را برای همه بیمارانی که روزانه وارد می شوند ارائه دهند.

بهداشت مواد غذایی ، همانند بهداشت دست نیز ضروری است. ما باید غذاهای خود را کاملاً طبخ کنیم ، حتی اگر وجود ویروس در مواد غذایی با اطمینان اثبات نشده باشد.

مهمتر از همه ، احتیاط و مراقبت ویژه برای افراد مسن و افرادی که در معرض خطر هستند توصیه می شود چرا که بیشتر از همه در معرض ابتلا به این بیماری هستند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد