اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تمدید گارانتی خودروها و رائه خدمات در محل همزمان با شیوع کرونا

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، ایران خودرو و سایپا برای افزایش مدت گارانتی خودروها و همچنین ارائه خدمات در محل برنامه ریزی کردند.

برخی مخاطبان با ثبت سوژه ای با عنوان «درخواستیگیری تمدید بازه زمانی سرویس های ادواری سایپا با توجه به کرونا اعلام کردند: با توجه به لزوم مراجعه صاحبان خودرو تولیدی شرکت‌های سایپا و ایرانخودرو در بازه‌های زمانی مشخص یا کیلومترهای اعلامی از سوی شرکت‌های تولید خودرو جهت عدم ابطال گارانتی خودرو و دریافت سرویس‌های ادواری با توجه به شرایط کنونی کشور و لزوم عدم حضور افراد در جامعه و سطح شهر ودر مراکز پر تردد در راستا قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضروری به نظر می‌رسد شرکت‌های فوق الذکر در این بازه زمانی تسهیلاتی جهت مشتریان خود در نظر بگیرند.​

* تمدید گارانتی محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در این مورد اعلام کرد: برای مقابله با ویروس کرونا، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد. ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا و نیاز نداشتن مراجعه هم وطنان به نمایندگی‌های این مجموعه در شرایط کنونی، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد.

این گروه خودروسازی اعلام کرد: خدمات در نمایندگی‌های ایران‌خودرو به دو بخش فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شوند که بسیاری از این خدمات با استفاده از ظرفیت‌های بستر الکترونیک، به صورت غیرحضوری یا ارائه در محل مشتریان قابل انجام است. مشتریان برای اطلاع از خدمات فروشی که ایران‌خودرو به صورت غیرحضوری ارائه می‌کند، می‌توانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی ikco.ir مراجعه نمایند و از روند ارائه خدمات آگاه شوند.

همچنین در خصوص خدمات پس از فروش نیز مرکز تماس ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ در اختیار مشتریان است تا از خدمات قابل ارائه مطلع شده و یا درخواست دریافت خدمات ثبت کنند. اپلیکیشن ایساکو نیز کانال ارتباطی دیگر این شرکت برای ثبت درخواست خدمات خودرو به صورت اینترنتی است.

این خودروساز به منظور همکاری با هموطنانی که ایراد خودروهایشان با خدمات غیرحضوری مرتفع نمی‌شود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پروتکل جدید در خصوص رعایت موازین بهداشتی به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ابلاغ و اقدام به توزیع لوازم بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کرد.

خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگ‌ترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، به‌صورت شبانه‌روزی آماده است تا با حضور درب منزل مشتریان، خدمات خوردویی مورد نیاز را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی به آنها ارائه کند.

* افزایش خدمات امدادی سایپا در درب منازل

گروه خودروسازی سایپا نیز میزان خدمت‌رسانی امدادخودروسایپا در درب منازل مشتریان را افزایش داد.

عباس فخاریان، مدیر عملیات امدادخودروسایپا در این مورد گفت: در راستای این پویش ملی، ضمن فراهم‌سازی شرایط بهداشتی مناسب برای خدمت‌رسانان و ایجاد اطمینان در مشتریان به منظور مقابله با ویروس کرونا، ظرفیت حوزه خدمات خودرو در محل را با توجه به شرایط پیش آمده، افزایش داده‌ایم.

وی از تقویت ظرفیت حوزه ارائه خدمت خودرو در محل هموطنان خبر داد.

وی اضافه کرد: امدادخودروسایپا، همگام با سایر ارگان ها و سازمان‌های امدادی در کنار مردم بوده و ارائه خدمات خودرو در محل را به صورت شبانه روزی ادامه می دهد.

به گفته فخاریان، هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری 096550 یا شماره 84444 با پیش شماره 021 تماس گرفته و با سهولت و آسودگی از خدمات گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد