اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تمام مدارس استان تهران سه‌شنبه ۶ اسفند تعطیل است /نامه کمیسیون‌های آموزش و بهداشت مجلس برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، از تعطیلی تمام مدارس پایتخت در روز سه‌شنبه ۶ اسفند خبر داد. از طرفی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است دو کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال را اعلام کنند.

به گزارش سایت طلا ،مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی تمام مدارس پایتخت در روز سه‌شنبه 6 اسفند خبر داد.

وی افزود: این تعطیلی مربوط به تمام مدارس دولتی، غیردولتی، مراکز پیش دبستانی و تمام مراکز آموزشی و تمام آموزشگاه‌های خصوصی و مهدکودک‌های زیر نظر آموزش و پرورش و بهزیستی است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، گفت: مدارس غیردولتی تحت هر شرایطی نباید این تعطیلات را زیر پای بگذارند و اگر دانش آموزان را وادار به حضور در مدارس کنند با آنها برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز از تعطیلی مدارس در روز سه‌شنبه 6 اسفند به منظور پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

علی نوبخت حقیقی نیز اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار است در قالب نامه‌ای، نظر علمی‌شان را به رئیس مجلس درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کنند.

وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال تعطیل شوند، البته این نظر علمی است و ما تنها در قالب پیشنهاد مطرح می‌کنیم چون موضوع تنها مربوط به نظرات پزشکی نیست و بار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی،‌ اقتصادی و امنیتی دارد. کما این که به استان‌ها هم گفته شده در صورت وجود موارد مثبت از ابتلا به کرونا ویروس آن را به اطلاع ستاد اصلی در مرکز داده و برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اجازه بگیرند.

اخیرا هم تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش در قالب مصاحبه و یا توییت‌هایی خواستار تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و ضد عفونی کردن و آموزش‌های لازم شده بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد