اونس طلا2331.41
مظنه15,356,000
18 گرم3,544,900
ارزش سکه34,597,068
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

سامسونگ گلکسی S20 ultra با دوربین 108 مگاپیکسلی

در خانواده‌ی جدید سامسونگ گلکسی S20شاهد یک قهرمان تمام‌عیار هستیم. گوشی‌ای که می‌خواهد همه‌ی رقبا را شکست دهد و در همه‌ی زمینه‌ها ارزیابی عمل‌کرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد.


29 بهمن 98

سامسونگ گلکسی S20 ultra با دوربین 108 مگاپیکسلی

در خانواده‌ی جدید سامسونگ گلکسی S20شاهد یک قهرمان تمام‌عیار هستیم. گوشی‌ای که می‌خواهد همه‌ی رقبا را شکست دهد و در همه‌ی زمینه‌ها ارزیابی عمل‌کرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد.

سامسونگ گلکسی S20 ultra     با دوربین 108 مگاپیکسلی

با داشتن صفت ultra(به معنای ورا) در اسم خود معلوم است که در رأس این خانواده قرار می‌گیرد. شکل و شمایل دوربین‌هایش طوری طراحی شده‌اند که هواوی را به چالش بکشد، حافظه‌ی داخلی، رم و صفحه‌ی نمایش آن به نحوی است که طراحان شرکت وان‌پلاس را به فکر فرو می‌برد.

اما یک گوشی تلفن همراه چیزی بیش از قطعات آن است، به همین خاطر این پکیج می‌تواند نوعی قمار باشد. ببینیم آیا این گوشی ultraسامسونگ برنده‌ی جام قهرمانی می‌شود؟

طراحی برجسته

ابعاد: 166.9در 76.0در 8.8میلی‌متر

وزن: ۲۲۰ گرم

رنگ: خاکستری و سیاه

دارای محافظ IP68

سامسونگ پیش از این هم در گوشی گلکسی S10 liteنشان داده بود که بجای مخفی کردن دوربین‌‌ها می‌خواهد آن‌ها را برجسته کند. حالا در گلکسی S20 ultraبا سطح بزرگی که به دوربین‌ها اختصاص داده کاملاً به تحقق این ایده پرداخته است. مخصوصاً فضایی که به دوربین Zoom 100Xداده شده نشان می‌دهد که این دوربین ویژگی گوشی S20 ultraاست.

گلکسی S20 ultraگوشی بزرگی است، اما زیاد از حد پهن نیست. سامسونگ در عوض طول صفحه نمایش را بیشتر کرده است.عرضش به اندازه‌ی گوشی OnePlus 7T Proاست اما وزنش کمتر از آن. در این گوشی از فضا به درستی استفاده شده، پخ‌ها عقب‌تر و به گوشه‌ها برده شده و دوربینِ جلو، بدون استفاده از شکاف‌های زاید در جای درستی نصب شده.

صفحه نمایش گلکسی S20 Ultra

* ۶.۹ اینچ آمولد،QHD+

* فناوری HDR10+

*۱۲۰ هرتز با وضوح ۱۴۴۰P، و ۶۰ هرتز با وضوح 1080p

صفحه نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی این گوشی از ویژگی‌های مهم آن است. با اینکه صفحه نمایش بلندی دارد اما زیاد از حد باریک نیست. وضوح این صفحه نمایش ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و در آن از فناوری آمولد استفاده شده. ابعاد و کیفیت این صفحه نمایش آن را به صفحه نمایشی عالی برای تماشای فیلم تبدیل کرده است.

دوربین‌ها

دوربین اصلی: ۱۰۸ مگا پیکسل – f1.8

دوربین فوق عریض: ۱۲ مگاپیکسل – f2.2

دوربین تله: ۴۸ مگاپیکسل- f3.5 – بزرگنمایی ۱۰ برابر هایبرید و بزرگنمایی ۱۰۰ برابری سوپر رزولوشن

دوربین سلفی: ۴۰ مگا پیکسل- f2.2

تنوع دوربین‌های گلکسی s20 ultraچشمگیر است. مخصوصاً دوربین تله با قابلیت بزرگنمایی ۱۰۰ برابری سوپر رزولوشن ویژگی خاصی است که سامسونگ در این مدل به کار گرفته. با این حال تعداد پیکسل‌های بالای دوربین‌های این گوشی الزاماً به این معنا نیست که این دوربین‌ها عالی هستند. تنها راه سنجش کیفیت دوربین‌ها استفاده‌ی عملی از آن‌هاست. پس باید تا زمان توزیع این گوشی صبر کنیم.

سخت‌افزار مرکزی

تراشه: Exynos 990 – نسخه‌ی جهانی و QualcommSM8250Snapdragon 865در آمریکا

حافظه‌ی داخلی: ۱۲۸ گیگ، ۱۲-۱۶ گیگ رم

باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر

معلوم نیست این همه رم به چه کار می‌آید، ولی در بازار این اعداد هستند که تعیین کننده‌اند. علی‌رغم همه‌ی چیزهایی که فکرش را نمی‌کنید و در این گوشی کار گذاشته شده، سامسونگ درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در این گوشی طراحی نکرده است. و تنها راه اتصال سیمی یک درگاه usbتایپ Cاست. ظرفیت باتری حرف ندارد، علاوه بر اینکه شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس هم از قابلیت‌های دیگر این گوشی هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد