اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توقف قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو ۲۰ بهمن؛ آیا خودرو ارزان شده؟

روند افزایش قیمت بعد از دو هفته نفس‌گیر، بالاخره متوقف شده، اما این به معنای بازگشت قیمت‌ها به نرخ‌های قبلی نیست. پراید همچنان در کانال ۶۰ میلیونی به سر می‌برد و برای خرید پراید هاچ‌بک باید حدود ۶۵ میلیون تومان هزینه کرد. امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از کانال ۱۰۰ میلیون عقب نشینی کرده و روی نرخ ۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جا خوش کرده است

به گزارش سایت طلا امروز سمند LX در بازار خودرو تغییری پیدا نکرده و مثل روز قبل روی نرخ ۱۰۰ میلیون تومان متوقف شده است. سمند EF۷ هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و بدون تغییر با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۷۰ میلیون تومان اعلام می‌شود که حدود ۴۵ میلیون کمتر از قیمت روز بازار است.پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بعد از یک رفت و برگشت، دوباره از کانال ۱۰۰ میلیونی عقب‌نشینی کرده و با کاهش قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برگشته است. در طرف مقابل پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد و امروز هم حدود دو میلیون تومان دیگر گران شده است. قیمت روز این محصول در بازار به ۱۲۸ میلیون تومان رسیده و حدود ۵۰ میلیون با نرخ مصوب کارخانه اختلاف دارد. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار امروز تغییری را در کارنامه خود ثبت نکرده و مثل روز گذشته با قیمت ۱۲۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودرو‌های سایپا امروز بعد از مدت‌ها با کاهش قیمت نسبی به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. کوییک دنده‌ای امروز در حد ۷۰۰ هزار تومان ارزان شده و به رقم ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ۹۸ به شرح جداول زیر است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد