اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درآمد رونالدو از اینستاگرام بیشتر است یا یوونتوس؟

کریستیانو رونالدو یکی از شاخص ترین و موفق ترین بازیکنان فوتبال در سراسر جهان است که کمتر کسی است که او را نشناسد. او به عقیده بسیاری برترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است و افتخارات فراوانی را نیز در ورزش فوتبال و البته بسیاری حوزه های دیگر کسب نموده است

درآمد رونالدو از اینستاگرام بیشتر است یا یوونتوس؟


کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo) یکی از شاخص ترین و موفق ترین بازیکنان فوتبال در سراسر جهان است که کمتر کسی است که او را نشناسد. او به عقیده بسیاری برترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است و افتخارات فراوانی را نیز در ورزش فوتبال و البته بسیاری حوزه های دیگر کسب نموده است. نام کامل او کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو است و ملیتی پرتغالی دارد. او در سال های ابتدای فعالیتش توسط سر الکس فرگوسن کشف شد و چندین سال برای منچستر یونایتد توپ زد. سپس به رئال مادرید رفت و به مدت طولانی در این تیم فعالیت داشت تا اینکه سال گذشته رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد. او همچنین به عنوان یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در جهان شناخته می شود که این ثروت به دلیل درآمدی است که او از فوتبال در کنار موارد دیگر مانند اینستاگرام، برند CR7 و تبلیغات متعدد بدست می آورد. در ادامه خبر ” درآمد رونالدو از اینستاگرام بیشتر است یا یوونتوس؟ “ با ما همراه باشید.

کریس رونالدو همچنین رکورد دار بالاترین میزان فالوور اینستاگرام نیز هست که در همین مورد یک رکورد باور نکردنی و تاریخی دیگر نیز به ثبت رسانده و توانسته تعداد فالوور های خود را به عدد 200 میلیون برساند که در نوع خود یک رکورد خارق العاده است. اما این همه ی ماجرا نیست و قسمت جالب تر این میزان فالوور، درآمدی است که او از این تعداد فالوور داشته است. در آخرین برآوردی که انجام گردیده است، رونالدو در سال 2019 حدود 47.8 میلیون دلار از انجام تبلیغات در اینستاگرام کسب درآمد داشته است که عدد فوق العاده بالایی است.

درآمد رونالدو از اینستاگرام بیشتر است یا یوونتوس؟

نکتهی بعدی این است که او تنها کسی است که توانسته در یک سال چنین مبلغ هنگفتی از تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام، درآمدزایی کند. اما جالب تر از همه این موضوع است که رونالدو بابت یک سال بازی کردن در تیم یوونتوس 34.6 میلیون دلار دستمزد می گیرد. این بدین معنی است که او حدود 13 میلیون دلار از اینستاگرام نسبت به درآمد یک ساله یوونتوس، بیشتر درآمد دارد که در نوع خود شگفت انگیز است.

با این اوصاف او نه تنها در صدر جدول اینستاگرام ایستاده بلکه توانسته به ستاره بودن خود در شبکه های اجتماعی ادامه داده و به ارزشمند ترین فرد حاضر در اینستاگرام تبدیل گردد.

رونالدو CR7

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد