اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت روز خودرو های داخلی ۶ بهمن؛ سونامی افزایش قیمت در بازار خودرو

خودرو‌ها در مسابقه گرانی از هم سبقت می‌گیرند. امروز ایران خودرویی‌ها تا چهار میلیون تومان گران شده‌اند و خودرو‌های سایپا تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. در چنین روزی پراید صندوق‌دار در بازار با نرخ ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، ۱۲۰ میلیون تومان قیمت‌دارد

به گزارش سایت طلا سهم پژو پارس از افزایش قیمت امروز محصولات ایران خودرو، گرانی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی است که باعث شده قیمت این محصول در بازار به ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد. دانگ فنگ H۳۰ امروز دو میلیون تومان گران شده و تا ۱۶۹ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.
دنا پلاس توربو به پیشروی خود ادامه می‌دهد و بیش از گذشته به کانال ۲۰۰ میلیونی نزدیک شده است. این محصول ایران خودرو امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس پا را فراتر گذاشته و امروز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز این محصول ایران خودرو در حال حاضر ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. دنا معمولی هم امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار ۱۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد