اونس طلا2154.27
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

چرا باید طلا بخریم؟ سرمایه گذاری خود را بیمه کنید

یک استراتژیست بازار بر این باور است که طلا باید یک جزء جدانشدنی از سبد سرمایه گذاری باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، دیوید روزنبرگ استراتژیست و اقتصاددان ارشد گفت: طلا باید همواره یک جزء اصلی در سبد سرمایه گذاری باشد چرا که طلا می تواند در شرایط افول اقتصادی و نااطمینانی های سیاسی ، سبد شما را بیمه کند.

بر اساس این گزارش وی افزود: طلا یک دارایی جذاب و مکان امنی برای سرمایه گذاری به شمار می رود. به نظر من با توجه به افزایش ریسک اصلاح بازار سهام، طلا می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: نیروهای ساختاری اقتصادی مدت زمان زیادی است که تاثیری بر بازار سهام نداشته است. این نقدینگی بسیار زیاد است که موجب افزایش شاخص سهام شده است.

وی در ادامه گفت: گرچه برخی آمارها به خصوص درباره بازار کار موجب کاهش نگرانی ها درباره اوضاع اقتصادی آمریکا شده ولی سرمایه گذاران باید فراتر از تیترهای رسانه ای به وضعیت واقعی اقتصاد آمریکا توجه کنند. غیر از مصرف بخش خصوصی، رشد چندانی در بخش تجاری و بازرگانی اقتصاد آمریکا وجود نداشته است. این رشد ضعیف به نفع آینده اقتصاد نخواهد بود.

اگر شما به 30 درصد تولید ناخالص داخلی آمریکا نگاه کنید، به این واقعیت می رسید که اقتصاد برای مدت زمانی هیچ گونه رشدی نداشته است. خطر وقوع رکود اقتصادی در آمریکا به شدت افزایش یافته است چرا که فدرال رزرو قادر به جبران خسارات ناشی از سیاست های پولی انقباضی در سال 2018 نبوده است. فدرال رزرو در سال 2019 اقدام به کاهش 3 بار نرخ بهره کرد.

از سوی دیگر جنگ تجاری نیز موجب کاهش رشد اقتصاد جهان شده است. به نظر من امضای توافق تجاری موقت بین آمریکا و چین تاثیر چندانی بر رشد اقتصادی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: اقتصاد جهانی در یک وضعیت بی ثبات قرار دارد. بنابر این باید سبد سرمایه گذاری خود را بر اساس دارایی هایی بچینیم که پرتفوی ما را بیمه کند. این سبد باید شامل اوراق قرضه، طلا و املاک و مستغلات باشد. اگر دید 3 تا 5 ساله دارید باید در طلا سرمایه گذاری کنید.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد