اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزودن قابليتي جديد به 'واتس اپ' اندرويدي ها

گزارش‌ها حاکیست که قابلیت جدید "پشت خط انتظار" به تماس‌های پیام‌رسان واتس‌اپ در گوشی‌های اندرویدی اضافه شده است.

به گزارش سایت طلا ، فیس بوک به عنوان شرکت توسعه دهنده و مالک اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های اندرویدی از این پس قادر خواهند بود از قابلیت جدیدی تحت عنوان " پشت خط انتظار" به هنگام تماس‌های صوتی بر روی این پلتفرم بهره مند شوند که به آنها اجازه می‌دهد تا بجای شنیدن صدای بوق اشغال هنگامی که به کسی زنگ می‌زنند و فرد دیگری نیز به طور هم زمان با آنها تماس می‌گیرد، از تماس آن نفر سوم باخبر و مطلع شوند تا بتوانند به آن پاسخ دهند.

این قابلیت و امکان جدید به جدیدترین آپدیت و نسخه به روزرسانی شده واتس‌اپ اضافه شده است تا از عدم اطلاع کاربران از تماس افراد با آنها جلوگیری به عمل بیاورد و همچون خط‌های مخابراتی، فرد را در پشت خط انتظار نگه دارد تا در صورت تمایل، به تماس آنها پاسخ دهند.

از دیگر قابلیت‌های جدیدی که به نسخه آپدیت جدید واتس‌اپ اضافه شده است، می‌توان به امکان مدیریت اضافه شدن به گروههای واتس‌اپی و اسکنر اثرانگشت برای قفل و باز کردن اکانت کاربران در این اپلیکیشن اشاره کرد.

کاربران و علاقمندان در صورت تمایل به بهره مندی از جدیدترین قابلیت‌های واتس‌اپ می‌توانند به پلتفرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور مراجعه کرده و نسخه آپدیت شده آن را دریافت و نصب کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد