اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بعد از حذف فردوسی‌پور و کوچ مزدک احمدی هم سوخت! + فیلم

صداوسیما این روز‌ها با بحران گزارشگر فوتبال مواجه شده و کاربه جایی رسیده که بعضا برخی گزارشگر‌هایی که در شبکه‌های استانی یا اینترنتی فعالیت داشتند وارد شبکه‌های سراسری شده و مسابقات را گزارش می‌کنند. بعد از خروج عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی از لیست گزارشگران، رسانه ملی دچار چالش بزرگی شد و تا به امروز موفق نشده که جای خالی آن‌ها را پر کند.


البته مزدک میرزایی به انتخاب خودش به شبکه ماهواره‌ای مهاجرت کرد، اما دست کم خیلی از مردم انتظار داشتند که شرایط برای حضور فردوسی‌پور مهیا شود که این موضوع به سرانجام نرسیده است. بعد از آن‌ها محمدرضا احمدی جایگاه بهتری درمیان گزارشگران دارد و محبوبیت او در بین فوتبال دوستان قابل‌توجه است. اما این گزارشگر اخیرا خود را وارد چالش عجیبی کرده که آینده کاری او را مبهم کرده است.

به گزارش سایت طلا ، ماجرا از این قرار است که وی پنج‌شنبه شب برای بازی استقلال با شهرخودرو که در استادیوم آزادی برگزار شد انتخاب شده بود، اما پس از پایان این بازی، ویدئویی از شوخی فوتبالی و کری‌خوانی او با یکی از همکاران استقلالی‌اش در فضای مجازی منتشر شد که این گزارشگر در آن برای تیم استقلال از لفظ نامناسبی استفاده کرده است. این موضوع باعث شد هواداران این باشگاه در فضای مجازی به انتقاد از احمدی بپردازند و از او انتظار عذرخواهی داشته باشند. هرچند آنچه از این ویدئو برداشت می‌شد نشان از یک شوخی معمولی و رایج بین اهالی فوتبال داشت، ولی در نهایت این گزارشگر دیروز با متنی که در شبکه اجتماعی‌اش منتشر شد سعی کرد از هواداران استقلال و بازیکنان این تیم دلجویی کند. او در این متن تاکید کرده صرفا قصد یک شوخی فوتبالی را داشته و قصد توهین نداشته است.


احمدی در ادامه متذکرشده خیلی از بازیکنان فعلی و قدیمی این تیم از دوستان صمیمی او هستند تا با این کار درصدد کاهش هجمه‌ها علیه خود و لطمه نخوردن به شرایط کاری‌اش در رسانه ملی برآید. با این حال بعید نیست که محمدرضا احمدی به‌خاطر این شوخی دست کم تا مدتی از گزارش فوتبال محروم شود. حداقل تا زمانی که آب‌ها از آسیا بیفتد و ماجرا به بوته فراموشی سپرده شود. در حال حاضر بدیهی است که اگر او برای بازی‌های استقلال انتخاب شود صدای تماشاگران متعصب این تیم در بیاید و اگر برای بازی‌های پرسپولیس انتخاب شود جو علیه او خواهد بود؛ چراکه به رنگی بودن متهم خواهد شد.

این در شرایطی است که مدتی پیش نیز شایعه‌ای منتشر شد که احمدی در بازی تیم ملی ایران و کامبوج که در استادیوم آزادی برگزار شده بود هنگام تشویق عادل فردوسی‌پور توسط تماشاگران، سکوت کرده تا صدای تماشاگران به گوش بینندگان تلویزیونی برسد و به همین دلیل ممنوع‌الکار شده است. موضوعی که البته احمدی بعد از چند هفته کم کاری آن را تکذیب و تاکید کرده بود که به مسافرت رفته است. البته مشابه این اتفاق چند سال پیش برای علی ضیا مجری تلویزیون نیز به‌وجود آمد و او نیز بعد از مدتی عدم فعالیت مجبور به عذرخواهی شد. حالا با این شرایط می‌توان گفت: احمدی بعد از عادل و مزدک به نوعی «خودسوزی» ناخواسته کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد