اونس طلا2207.89
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

محدودیت‌ زدایی از اینترنت کشور آغاز شد

با گذشت شش روز از محدودیت‌های گسترده در پهنای باند کشور، اولین نشانه‌ها از باز شدن این محدودیت‌ها برای برخی کسب و کارها مشاهده شد و 59 درصد ایران به اینترنت متصل شده اند


مورخ 2 آذر 98

محدودیت‌ زدایی از اینترنت کشور آغاز شد

هرچند هنوز برخی از مهمترین مبادی کسب و کارهای اینترنتی کشور یعنی موتور جستجوی گوگل تا لحظه تنظیم این خبر بسته است و بر اساس گزارش‌ها پیش‌بینی می‌شود دست کم روزی نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان به این کسب و کارها در مجموع لطمه خورده باشد ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آزادسازی اینترنت در حوزه‌ها و استان‌هایی که تضادی با امنیت عمومی نداشته باشند، از ساعات پایانی امروز شروع می‌شود.

در پی ناآرامی‌هایی که ابتدای هفته جاری بر سر افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور اتفاق افتاد دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت بین‌الملل به نحو قابل ملاحظه‌ای ابتدا مختل و سپس قطع شد. فیلترشکن‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم در دسترس نبودند ولی سخنگوی دولت، علی ربیعی، و وزیر ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی خبر از پیگیری برای رفع این محدودیت‌ها داده‌ بودند که گویا به نتیجه نسبی تا این لحظه رسیده است.

همچنین ساعتی پیش نت بلاکس که یک وبسایت مانیتورینگ اینترنت در دنیا محسوب می‌شود دقایقی پیش با ارسال توییتی اعلام کرد که اینترنت بین المللی در ایران در حال برقراری است و هم اکنون برخی شهرها و استان ها از جمله قسمت هایی از تهران به اینترنت بین‌الملل دسترسی دارند.

59 درصد ایران اینترنت دارند

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات اعلام کرده است که مجوزهای لازم برای برقراری اینترنت خانگی در تهران دریافت شده است. این منبع در گفتگو با ایسنا اعلام کرده که اینترنت بین الملل برای تهران و سایر کلان‌شهرهای ایران «تا دقایقی دیگر» وصل خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد