اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تا کجا ریزش خواهد کرد؟

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که امیدواری ها نسبت به توافق تجاری آمریکا و چین می تواند فشار بیشتری را بر قیمت طلا در کوتاه مدت وارد کند.

قیمت طلا طی هفته گذشته بار دیگر با کاهش روبرو شد که علت اصلی آن افزایش شاخص سهام آمریکا و تقویت ارزش دلار بوده است.

جیم وایکوف تحلیلگر ارشد تکنیکال کیتکو در این باره گفت: کاهش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای فلزات گرانبها به خصوص طلا و نقره در پی رشد شاخص سهام آمریکا تاثیر مهمی بر افت قیمت طلا داشته است. امیدواری ها نسبت به کاهش تنش های تجاری بین آمریکا و چین نیز می تواند موجب کاهش بیشتر تقاضا و قیمت طلا شود.

به اعتقاد تحلیلگران بین المللی، طلا حمایت معتبر و مناسبی روی 1450 دلار دارد و در پایان مبادلات هفته گذشته توانست بالاتر از سطح 1460 دلاری تثبیت شود.

به اعتقاد اکثر تحلیلگران اقتصادی، اخبار مربوط به تحولات تجاری بین آمریکا و چین طی روزهای آینده تاثیر مهمی بر بازار طلا خواهد داشت.

لاری کودلاو مشاور اقتصادی کاخ سفید تاکید کرد: فاز نخست توافق تجاری بین آمریکا و چین نزدیک شده است. ما اکنون در حال کار بر روی جزئیات توافقنامه هستیم.

تحلیلگران موسسه کاپیتال اکونومیکس نیز معتقدند که قیمت جهانی طلا تا پایان امسال تغییر چندانی نخواهد کرد که علت اصلی آن افت تقاضای فیزیکی از یک سو و عدم تمایل فدرال رزرو آمریکا برای کاهش بیشتر نرخ بهره از سوی دیگر خواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1445 تا 1480 دلار در نوسان خواهد بود. مهمترین سطح مقاومتی در شرایط کنونی 1480 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1500 دلار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد