اونس طلا2337.71
مظنه14,940,000
18 گرم3,448,900
ارزش سکه33,659,820
قدیم (بهار)38,100,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,200,000
ربع14,600,000

توصیه های میلیونر بیست ساله بیت کوین

اگر تا ۱۰ سال آینده یک میلیاردر نشدید این تقصیر خود شماست

توصیه های میلیونر بیست ساله بیت کوین

اگر تا ۱۰ سال آینده یک میلیاردر نشدید این تقصیر خود شماست

بیت کوین از زمستان سخت ارزهای دیجیتال دوباره بازگشته است به نحوی که سرمایه گذاران بلند مدت دارایی دارایی های دیجیتال را فرصتی بلند مدت برای جمع آوری مزایایی میدانند که بخاطر نوسانات قیمت در بازار می باشد.

اریک فینمن،‌ یکی از طرفداران بیت کوین پیش بینی های نامتعارفی در خصوص صعود این ارز دیجیتال در میان برخی از تولید کنندگان دارند و تمایل دارد که شانس خود را بر روی بیت کوین و بلاک چین امتحان نماید.

فینمن در مصاحبه ای که با مجله مارکت واچ داشته است اذعان داشت که بیت کوین، و دیگر انواع ارزهای دیجیتال، میتوانند برای آنهایی حداقل بعد از خریدن این ارزهای دیجیتال بخواهند آن ها را به مدت ۱۰ سال نگه دارند،‌ مانند یک بلیت قرعه کشی ارزشمند باشد.

فینمن گفت که بیت کوین با گذشت زمان مطمئنا می تواند منبع درآمد بیش از چندین میلیونر باشد. وی اظهاات خود را در ماه ژانویه در مجله بیزینس اینسایدر آلمان مجددا تکرار کرد.

با این حال، وی به مارکت واچ گفت که تمایل داشت که حرف هایش قیلی خود را زمانی که بیت کوین مجددا نزول داشت و به سطوح قیمتی پایین تری بازگشت،‌ مجددا تکرار کند:

وی گفت: «من 100درصد اعتقاد دارم که شما میتوانید با سرمایه گذاری بر روی بلاک چین و بیت کوین میلیونر شوید.» وی گفت که بلاک چین و پشتیبان های تکنولوژيکال دارایی های کریپتو نظیر بیت کون و بیت کووین نقد BCHUSD میتواند تبدیل به سرمایه گذاری های انبوه و با ارزشی شود.

این سرمایه گذار، که گفته میشود در اواخر سال های نوجوانی خود با سرمایه گذاری بر روی بیت کوین میلیونر شده است و تصمیم گرفت تا برای تعقیب آرزوهای کارآفرینی خود از کالج استعفا دهد گفت: «من با توجه به حرف های پیشین خود میگویم اگر در ۱۰ سال آینده میلیونر نبودید بدانید که تقصیر خودتان است.»

اظهارات فینمن زمانی بود که بیت کوین پس از نزول شدیدی که تا در ماه دسامبر تا سطح ۳۱۴۹/۹۶ دلار داشت به سطح ۸۰۰۰ دلار رسید.

بیت کوین


با توجه به داده های FactSet به عبارت دیگر، معاملات آتی بیت کوین US:BRCK9 در کومکس تقریبا سالانه ۱۲ درصد رشد داشته است. در سال جاری در قیاس با میانگین شاخص صنعتی داو جونز این ارز دیجیتال ۹/۸ درصد رشد داشته است و در برابر شاخص S&P500 شاهد رشد ۱۳/۵٪ و در برابر شاخص مزدک تقریبا بیش از ۱۷٪ رشد داشته است.

مطمئنا این ارز دیجیتال در قیاس با دسامبر سال ۲۰۱۷، ۶۰٪ از نزول قبلی خود را جبران کرده است.

بیت کوین

فینمن از زمانی که نوجوان بوده است اقدام به جمع آوری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کرده است و پس از خرید آن ها انقدر اقبال داشتهاست که پیش از سن ۱۹ سالگی تبدیل به یک میلیونر شود. او در ماه فوریه به نیویورک نقل مکان کرد و اعلام کرد که در حال حاضر ۴۵۰ بیت کوین دارد که ارزش آن معادل ۳/۶ میلیون دلار است.

این سرمایه گذار که متولد کالیفرنیا می باشد و در موردالن آیداهو بزرگ شده است دلیل بازگشت های اخیر قیمت در بیت کوین را عنوان کرد و دلایل آن را ابراز داشت:

  • تنش های جنگ تجاری آمریکا و چین که موجب ضربه زدن به بازارهای جهانی شد (و شاید سرمایه گذاران چینی که به دنبال سرمایه گذاری امن و تبدیل یوآن به بیت کوین بودند)
  • شروع کنفرانس کوین دسک ۲۰۱۹، که یک رویداد معروف برای جامع دارایی دیجیتال است.
  • ادغام پایدار نیروهای پایدار نظیر سرمایه گذاران کلان کریپتو و شرکت های سنتی وال استریت که شروع به حمایت از کریپتو کرده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد