اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اونس طلا همچنان درگیر مقاومت 1500 دلاری/آیا طلا همچنان خواهد درخشید؟

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا قرار گرفته و با کاهش نسبی روبرو شده است.

به گزارش رویترز، کاهش نگرانی های جهانی درباره جنگ تجاری آمریکا و چین موجب شد تا ارزش دلار در مبادلات امروز دوشنبه با افزایش نسبی روبرو شده و در نتیجه قیمت طلا نیز با کاهش روبرو شود.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.2 درصد کاهش امروز به 1494 دلار رسیده است. قیمت طلا روز جمعه برای لحظاتی به کمتر از 1486 دلار رسید که این پایین ترین رقم از 18 سپتامبر به شمار می رود.

معاون وزیر بازرگانی چین روز یکشنبه و در آستانه مذاکرات تجاری بین واشنگتن و پکن تاکید کرد: چین امیدوار است که دو کشور بتوانند اختلافات و منازعات تجاری را با آرامش و یک رویکرد منطقی و عقلانی حل و فصل کنند.

اونس طلا همچنان درگیر مقاومت 1500 دلاری

این در شرایطی است که 3 منبع آگاه فاش کردند که دولت ترامپ قصد دارد نام شرکتهای چینی را از بازار سهام آمریکا حذف کند.

بسیاری از تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند که رشد اقتصادی آمریکا با توجه به کاهش سرمایه گذاری تجاری و افت شاخص اعتماد مصرف کننده در سه ماه سوم امسال با کاهش روبرو شود.

پاتریک هارکر رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا نیز در اظهاراتی تاکید کرد: من مخالف کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر بودم و تصور می کنم فدرال رزرو در شرایط کنونی باید نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز روز یکشنبه با درخواست مخالفان دولت برای استعفا و کناره گیری از قدرت ، مخالفت کرده است.

وی وعده داده است تا 31 اکتبر بریتانیا را با توافق یا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج کند.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد