اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و استخراج در سال 2019

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و استخراج در سال 2019

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و استخراج در سال 2019

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و استخراج در سال 2019

بیت کوین اولین ارز دیجیتال و جز بزرگ ترین واحد های ارز دیجیتالی است که در چند سال های متمادین گذشته طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و افراد بدنبال معامله با این ارز و یا استخراج آن هستند.

بیت کوین یک ارز دیجیتال و مجازی می باشد که بر مبنای رمزنگاری و با استفاده از شبکه ای از کامپیوترها دسترسی به آن ممکن میشود.

این ارز با استفاده از یک سری الگوریتم های ریاضیاتی قابل استخراج می باشد. بیت کوین ها به صورت بلاک چین بر روی شبکه ها ذخیره شده و به روز رسانی میشوند و از طریق اینترنت میتوان به آن دسترسی داشت.

در این شبکه امکان اضافه کردن یک مگابایت اطلاعات در هر ۱۰ دقیقه وجود دارد.

به مکانی که در آن ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین استخراج میشود به اصطلاج مزرعه گفته میشود. افراد زیادی در دنیا اقدام به خرید مزرعه های دیجیتالی و استخراج این ارز میپردازند.

استخراج ارزهای دیجیتال به منظور کسب سکه های دیجیتالی انجام میشود به همین دلیل این روزها افراد زیادی در صدد استخراج این سکه ها به منظور رسیدن به سودهای خوب هستند.

نحوه استخراح ارزهای دیجیتال

نحوه استخراح ارزهای دیجیتال

در این فرایند هدف بررسی تعدادی تراکنش برای رسیدن به ارزهای دیجیتال می باشد. به افرادی که اقدام به استخراج ارز دیجیتال و راه اندازی یک مزرعه میکنند به اصطلاح ماینر گفته میشود. ماینرها با توجه به یک سری تابع ریاضیاتی و حل آنها (که عمدتا توسط دستگاه انجام میشود) شروع به استخراج ارز دیجیتال میکنند. در این توابع ریاضیاتی ماینری که در ابتدا بتواند راه حل سوال ریاضیاتی را پیدا کند موفق به استخراج یک سکه دیجیتال میشود.

استخراج ارزهای دیجیتال به طرق متفاوتی انجام پذیر است که یکی از بهترین و متداول ترین روش های ایجاد یک فارم یا مزرعه است.

برای استخراج از فارم شما به یک CPU و یک سیستم خنگ کننده و تامین کننده برق نیاز دارید. برقی که در این فارم ها مورد استفاده قرار میگیرد بسیار زیاد بوده و از این رو هزینه بسیار گرانی را در بر خواهد داشت.

روش دوم استفاده از CPU کامپیوتر می باشد، علاوه بر این روش ها، شما میتوانید با استفاده از کارت پردازشگر گرافیکی یا تراشه استخراج ASIC نیز اقدام به تراکنش و استخراج نمایید.

روش متداول بعدی استخراج کلود یا ابری است که یکی از گزینه های قابل قبول برای استخراج ارزهای دیجیتال به شمار میرود که سایت های بسیار زیادی در این زمینه کار میکنند از جمله سایت bitcoin.com

پیش از اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال، مواردی وجود دارد که باید آن ها را مد نظر داشته باشید.

استخراج به اصطلاح یکی از روش های غیر متمرکز برای دسترسی به ارزهای دیجیتال می باشد و در آن میتوان در هر ۱۰ دقیقه یک بلاک بیت کوین استخراج کرده و سکه های جدیدی تولید نمود.

برای استخراج به موارد زیر نیاز می باشد:

کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری از ارزهای دیجیتال

بسته نرم افرازی استخراج

عضویت در استخر استخراج آنلاین

عضویت در صرافی های دیجیتال مانند binance.com

کامپیوتر برای استخراج

واحد پردازنده گرافیکی Nvidia یا تراشه ASIC جهت استخراج

بهترین ارز های دیجیتالی برای استخراج

در طول سال های گذشته بیت کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتالی برای استخراج در نظر گرفته شده بود. با این حال و با گذشت زمان، استخراج بیت کوین به دلیل قدرت پردازش قوی دیگر سودآور نیست. از این رو استخراج آلت کوین های دیگر به جای بیت کوین سودآورتر است.

Grin Coin

Grin Coin

این سکه براساس پروتکل mimblewimble و با توجه به ویژگی‌ هایی نظیر افزایش حریم خصوصی، قابلیت مقیاس پذیری و کاهش ظرفیت بلاکچین ایجاد شده است. علارغم عرضه‌ی محدود، این سکه از ماینرهای altcoin-hostile پشتیبانی می کند. Grin Coin در حال حاضر یکی از بهترین ارزهای دیجیتالی برای استخراج در سال 2019 است و در استخراج آن از کارت Nvidia سخت افزاری (1070، 1070TI، 1080، 1080TI، 2070، 2080، 2080TI) جهت تایید تراکنش ها استفاده می شود. علاوه بر Nvidia از برخی دیگر از کارت های AMD نیز می توان جهت استخراج Grin coin استفاده کرد.

به غیر از کارت های گرافیکی شما قادر به دانلود برنامه‌ی استخراج Grin نیز می باشید، که پس از دانلود آن می توانید از آن در استخرهای استخراج همچون F2Pool ، Grinmint ، Sparkpool و Pool.BTC نیز استفاده کنید.

اتریوم با استخراج کارت گرافیک ( (GPU

اتریوم با استخراج کارت گرافیک

اتریوم دومین ارز دیجیتالی بزرگ در بازار سرمایه گذاری پس از بیت کوین است. این ارز دیجیتالی را می توان با استفاده از GPU استخراج کرد که در این فرآیند نیاز به کارت Ethminer است و از این رو کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است. استخراج اتریوم به دلیل ویژگی قراردادهای هوشمند و کسب درآمد قابل توجه یکی از بهترین گزینه های موجود است.

لایت کوین

لایت کوین

لایت کوین یک ارز دیجیتالی P2P است که امکان پرداخت در خارج از مرزهای یک کشور را نیز فراهم می کند. تایید لایت کوین بسیار سریع و ظرفیت ذخیره سازی آن بهتر از سایر ارزهای دیجیتالی است، این ارز دیجیتالی همچنین به عنوان بهترین ارز دیجیتالی برای استخراج در سال 2019 نیز می باشد. برای استخراج لایت کوین می توان از استخراج سخت افزاری ASIC همانند Antminer L3++ نیز استفاده کرد. استخراج سخت افزاری ASIC برای لایت کوین بسیار مناسب است؛ چرا که درآمد کافی و مصرف انرژی کمتری دارد. جهت استخراج لایت کوین می توانید از روش استخراج استخر همچون Litecoin Pool، Antpool و LTC.top استفاده کنید.

لایت کوین

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد