اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
20

مواضع ضد و نقیض مقام های اروپایی در قبال جنگ تجاری با آمریکا

سایت طلا : کمیسر بودجه اتحادیه اروپا تاکید کرده است که این اتحادیه قصد ارائه پیشنهاد کاهش تعرفه های تجاری با آمریکا را دارد.

به گزارش رویترز، گونتر اوتینگر کمیسر بودجه اتحادیه اروپا در سخنانی تصریح کرد: اتحادیه اروپا سعی خواهد کرد تا به دنبال کاهش تعرفه های تجاری در مذاکرات آتی با ایالات متحده باشد.

بر اساس این گزارش وی اظهار داشت: با این روش ما به دنبال جلوگیری از تشدید منازعه تجاری و جلوگیری از جنگ تجاری هستیم. ما به دنبال ارائه پیشنهاد برای کاهش تعرفه های تجاری برای کالاهاو خدمات مختلف هستیم.

ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا امروز به واشنگتن سفر می کند تا درباره تنش های تجاری با ایالات متحده رایزنی و گفتگوهایی با مقام های ارشد آمریکایی داشته باشد.

آمریکا تعرفه های سنگینی را علیه واردات فولاد و آلومینیوم از اتحادیه اروپا وضع کرده و ترامپ تهدید کرده است که طی ماه های آینده نیز تعرفه های سنگینی را علیه واردات خودروهای اروپایی وضع خواهد کرد.

این در شرایطی است که هایکو ماس وزیر خارجه آلمان در سخنانی گفت: اروپا تسلیم تهدیدات آمریکا در مناقشه تجاری نخواهد شد و خواستار حل و فصل این مساله از طریق مذاکره است.

ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا نیز به تازگی برای دیدار و گفتگو با ترامپ درباره مسائل تجاری به واشنگتن سفر کرده است.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد