اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نامشخص بودن روند قیمت طلا در روزهای آینده در نظرسنجی کیتکو

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که تحلیلگران اقتصادی وال استریت و سرمایه گذاران مین استریت بر سر روند قیمت جهانی طلا در روزهای آینده دیدگاه های متفاوتی دارند.

به گزارش کیتکو نیوز، قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا و رشد فزاینده بهره اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری این کشور با کاهش چشمگیری روبرو شد و سطح حمایتی 1300 دلاری را از دست داد.

بر اساس این گزارش به نظر می رسد افزایش فشار فروش در روزهای اخیر به واسطه رشد تقاضا برای خرید دلار آمریکا و اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری، عامل مهمی برای کاهش شدید قیمت طلا بوده است.

در نظرسنجی این هفته 16 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کردند که 7 نفر معادل 44 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند، 2 نفر معادل 13 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نخواهد کرد و 7 نفر دیگر نیز اعلام کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود.

در نظرسنجی آنلاین نیز 605 سرمایه گذار و فعال بازارهای بین المللی شرکت کردند که از این تعداد 296 نفر معادل 49 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش همراه خواهد شد، 241 نفر معادل 40 درصد نیز به افزایش قیمت طلا رای دادند و 68 نفر معادل 11 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا تغییری نمی کند.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد