اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگزاری جشن گرامیداشت دهه کرامت در بازار طلای تهران

سایت طلا: در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و در دهه کرامت مراسم جشن باشکوهی عصر امروز در بازار طلای تهران برگزار شد.

به گزارش سایت طلا در دهه با برکت کرامت، و در آستانه ولادت پرنور ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، و میلاد حضرت حضرت معصومه(ع) و حضرت احمدابن موسی شاهچراغ(ع)، مراسم جشنی عصر امروز در سرای اردیبهشت بازار طلای تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور معتمدین و فعالان بازار طلا برگزار گردید، گروه سرود و مدیحه سرایان با قرائت اشعار و نغمات به مدح سلطان طوس حضرت امام رضا(ع) پرداختند، و به حاضرین با ابراز احساسات مقام این امام همام را گرامی داشتند.

این جشن که به همت انجمن اسلامی بازار طلای تهران، حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی و هیئت امنای پاساژ اردیبهشت و دیگر پاساژهای بازار طلای تهران برگزار شده بود مورد توجه خیل وسیعی از مردم و مراجعه کنندگان عادی بازار طلا نیز واقع شد.

گفتنی است در این مراسم جشن و سرور به تعدادی از حضار به قید قرعه هدایایی چون سفر به مشهد مقدس، سکه طلا و ساعت اهداء گردید.

اعضاء و کسبه این صنف نیز در حاشیه این مراسم ضمن تجدید دیدار با یکدیدگر، ایام مبارک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) را به هم تبریک گفتند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد