اونس طلا2384
مظنه14,546,000
18 گرم3,357,900
ارزش سکه32,772,138
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

افزایش کم قیمت نفت با کاهش ذخایر آمریکا

قیمت نفت در روز چهارشنبه پس از سقوط ۳ درصدی روز قبل به علت افزایش کمتر از انتظار ذخایر نفت در آمریکا، افزایش کمی پیدا کرد.

به نقل از رویترز، موسسه آمریکن پترولیوم گزارش داد ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به ۹ سپتامبر ۱.۴ میلیون بشکه افزایش یافت که کمتر از ۳.۸ میلیون بشکه افزایشی بود که تحلیلگران انتظار داشتند. آمارهای رسمی دولتی آمریکا تا پایان امروز منتشر می‌شود اما همین آمار غیررسمی قیمت نفت را برای معاملات روز چهارشنبه با افزایش کمی روبه‌رو ساخت.

بر اساس این گزارش، هر بشکه نفت برنت با ۲۸ سنت افزایش نسبت به‌ دیروز ۴۷.۳۸ دلار فروخته شد. نفت خام آمریکا نیز با ۳۸ سنت افزایش نسبت به دیروز ۴۵.۲۸ دلار به ازای هر بشکه معامله شد.

نفت اینترمدیت تگزاس نیز در معاملات آتی نیز ۴۷.۳۹ دلار در بشکه معامله شد که ۲۹ سنت یا ۰.۶ درصد افزایش داشت.

روز سه‌شنبه به دنبال گزارش آژانس بین‌المللی انرژی مبنی بر رشد کند تقاضا برای نفت در میان رشد ذخایر تا نیمه نخست ۲۰۱۷، قیمت نفت کاهش یافت. افزایش قیمت نفت می‌تواند با افزایش صادرات از سوی لیبی محدود شود. شرکت ملی نفت این کشور دیروز اعلام کرد این شرکت به‌سرعت صادرات نفت از بنادر که به‌تازگی به تصرف درآمده است، آغاز می‌کند. تولید نفت لیبی می‌تواند طی یک ماه روزانه از ۲۹۰ هزار بشکه به ۶۰۰ هزار بشکه افزایش یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد