اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز اعلام کرد:

تعطیلی کارگاههای تولید طلا نتیجه فروش طلای دست دوم / انتقال بیماری های پوستی با خرید طلای بی اجرت

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهر تبریز با بیان اینکه فروش مصنوعات طلای دست دوم ممنوع می باشد از بروز بیماری های پوستی در اثر استفاده از طلای دست دوم و ایجاد برخی معضلات و مشکلات صنفی خبر داد.

به گزارش سایت طلا، طی سالیان اخیر با اعمال مالیات برارزش افزوده و رشد قیمت تمام شده ی مصنوعات طلایی برای مشتریان، طلای دست دوم متقاضیان زیادی پیدا کرده و فروش این نوع طلا افزایش یافته است.

اما فروش طلای دست دوم مشکلات و معضلات زیادی را برای این بازار و خود خریداران آن ایجاد کرده است.

در همین راستا "مهدی بهرمانی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در گفتگو با سایت طلا ضمن اعلام ممنوعیت فروش محصولات طلای دست دوم گفت: استفاده از طلای دست دوم موجب بروز بیماری های پوستی برای مصرف کنندگان شده و در دراز مدت ناراحتی هایی را برای آنان ایجاد می کند.

وی با اشاره به تخلفاتی که از نظر عیاری در طلای دست دوم مشاهده می شود افزود: در برخی موارد در بین طلای دست دوم به فروش رسیده، طلای سرقتی و یا طلای بدلی به چشم می خورد که باعث بروز مشکلاتی برای فروشنده و خریدار می شود .

بهرمانی خرید وفروش طلای دست دوم را موجب تشدید رکود در بازار و تعطیلی کارگاههای تولیدی و طلاسازی دانست و تصریح کرد: اتحاديه طلا و جواهر تبريز علاوه بر صدور اطلاعيه ای اقدامات نهايي را درجهت پلمپ واحدهاي متخلف انجام داده و با اخطار نهايي، تمهیدات لازم برای برخورد با خاطیان اخذ نموده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز نصب هر نوشته ای را در ويترين مغازه ها برای فروش طلای دست دوم و کم اجرت ممنوع اعلام كرد و گفت: رعايت اصول شرعي وعرفي و قانوني معاملات درهر صنف مخصوصاً صنف طلا و جواهر واجب وضروري است و ضمن تشكر و قدرداني ازهمكاران فهيم، به همه اعضاء محترم این صنف در هر شهر توصیه می کنم جهت حفظ ارزشهاي صنفي و همبستگي بین همکاران باتوكل به خداوند متعال و طلب روز حلال قوانین صنفی را ارج نهند .

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد