اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا برگزار شد + تصاویر

سایت طلا: شب گذشته مراسمی با عنوان« ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا » به همت شرکت ماشین سازی صالحی به مناسبت دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، شب گذشته «ضیافت شب سیران تکنولوژی و طلا» توسط شرکت ماشین سازی صالحی در محل سالن همایشهای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن برگزار شد.

در این مراسم علی اصغر صالحی مدیر عامل شرکت ماشین سازی صالحی با بیان قدمت دیرینه صنعت طلا و جواهر در ایران از ذوق و هنر صنعتگران کشورمان از گذشته سخن گفت و افزود: صنعت طلا و جواهر همانگونه که آمیزه ای از هنر و فن است به عجین شدن با تکنیک و تکنولوژی نیز نیاز دارد چرا که در جهان امروز، بدون استفاده از معجزه فناوری نمی توان سلیقه و نیاز بازار را پاسخگو بود.

وی با بیان اینکه فناوری شاه کلید و برگ برنده برخی کشورها در این صنعت است گفت: تلاش در راستای توسعه و ارتقای تکنولوژی مستقیما با ارتقای صنعت و تولید کشور، ارزآوری و اشتغالزایی و افزایش سهم ما از تجارت جهانی ارتباط دارد.

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا در دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا - تیر 1395

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا

این فعال عرصه صنعت طلا و جواهر تبادل نظر و انتقال دیدگاهها را در مسیر رشد صنعت طلا و جواهر بسیار مهم دانست و تصریح کرد: از طریق این گردهمایی ها تبادل نظر و انتقال دیدگاهها و بیان دغدغه ها و همچنین تجدید دیدارهای کاری، این حلقه زنجیره بزرگ صنعت طلا و جواهر داخل کشور را به چرخه عظیم اقتصاد بیرون از مرزها گره زده و هدف مشترک توسعه اقتصاد ملی را به نهایت می رساند.

صالحی در این مراسم حمایت های دولتی، رفع مشکلات و تسهیل قوانین و همچنین رفع موانع و برخی نگرشهای غلط در این صنف لازم ارزیابی و خاطرنشان کرد: باید روز به روز شاهد ارتقای سطح فناوری باشیم تا بتوانیم با ماشین آلات به روز، نوین و استاندارد عیار ناب و عنوان مقدس «ساخت ایران» را با افتخار در نمایشگاه های داخلی و خارجی عرضه کنیم.

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا در دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا - 1395

ضیافت شب سران تکنولوژی و طلا

هوشنگ شیشه بران رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نیز در این مراسم ضمن بیان اهمیت استفاده از تکنولوژی و علم روز در این صنف از خدمات ارزنده علی اصغر صالحی مدیر عامل شرکت ماشین سازی صالحی تقدیر و تشکرکرد.

در انتهای این مراسم از تعدادی از فعالان عرصه تکنولوژی در صنعت طلا و جواهر از جمله هوشنگ شیشه بران با اهداء لوح تقدیر شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد