اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رونمایی از سی دی های صوتی کتاب طلا و جواهر در نمایشگاه اصفهان

محمد کشتی آرای رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور امروز اعلام کرد : هفته آینده برای اولین بار از سی دی های صوتی کتاب طلا و جواهردر نمایشگاه طلا ، جواهر و سنگ های قیمتی اصفهان رونمایی خواهد شد.

کشتی آرای در گفت و گو با خبرنگار سایت طلا گفت : پس از قریب بیست سال برای اولین بار کتاب هر آنچه باید درباره طلا و جواهر بدانیم در کشور به فایل صوتی تبدیل شده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به حمایت های موسسه فناوران زرین قلم در این زمینه اظهار داشت : این کتاب به زبان ساده و روان و در عین حال علمی به فن گوهر شناسی ، سنگ های قیمتی ، طلا ، نقره و همه زیر مجموعه های آن پرداخته است .

او تاکیید کرد : با توجه به اینکه امروزه با هجمه ای از اطلاعات روبه رو هستیم انتشار این کتاب همراه با فایل صوتی فرصتیست برای کسانی که وقت مطالعه ندارند.

کشتی آرای ادامه داد : اصفهان با تولید بیش از 50 درصد طلای کشور به عنوان قطب ساخت و عرضه طلا و جواهر شناخته می شود و برگزاری نمایشگاه امسال فرصتی مغتنم برای تولید کنندگان و فعالان صنف طلا و جواهر است که از آخرین نکنولوژی های روز ساخت ماشین آلات و ابزار آلات با خبر شوند.

ریس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در پایان دلیل اصلی نوسانات قیمت طلا و سیر صعودی قیمت ها را نوسانات ارزی و مهمتر از آن خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اعلام داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد