اونس طلا2232.37
مظنه14,326,000
18 گرم3,307,100
ارزش سکه32,276,478
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
از سوی مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن اعلام شد

استقبال اصناف بازار برای مشارکت در فعالیت های قرآنی

سایت طلا: جلسه هفتگی قرائت و تفسیر قرآن کریم هیئت مدیره و اعضای مؤسسه خیریه صدیقه طاهره (س) با حضور مسئولین و حافظان قرآن مؤسسه کشوری مهد قرآن در ساختمان شماره 2 این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از روابط عمومی مؤسسه کشوری مهد قرآن در این جلسه قرآنی و معنوی، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر ، معاونین ، معتمدین و جمعی از هیئت مدیره و اعضای صنف طلا و جواهر و کسبه بازار ، شرکت داشتند ، سید محمود چاوشی مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن با تبریک اعیاد پر برکت شعبانیه ضمن تشریح ساختار سازمانی و بیان ویژگی های آموزش حفظ ، مفاهیم و تفسیر و معارف اهل بیت علیهم السلام در این مؤسسه قرآنی مردم نهاد گفت : برگزاری جلسات قرآنی منشاء آثار و برکات فراوانی می باشد .

وی با تصریح تقویت کیفی و کمی جلسات قرآنی ، تمرکز در آیات کاربردی کلام وحی در حوزه اقتصاد ، کسب حلال ، سبک زندگی را یاد آور شد و افزود توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی می تواند جامعه متدین بازار را در برابر برخی کجروی ها ، مفاسد اقتصادی واکسینه نماید . مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن با اشاره به دامنه فعالیت های مؤسسه کشوری مهد قرآن در سراسر کشور ، مشارکت ، حمایت و پشتیبانی اصناف بازار برای تأمین هزینه های آموزشی ، تربیتی قرآن آموزان را خواستار شد .

بنا بر این گزارش استاد سلطانی مدیر فرهنگی مؤسسه خیریه حضرت صدیقه طاهره (س) نیز طی سخنانی همیاری ، مشارکت مادی و معنوی از سوی اصناف محترم بازار را در امر توسعه ، گسترش آموزش و فعالیت های قرآنی مؤسسات مردمی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت قرآن هدی للناس است و رذائلی همچون سوء استفاده های مالی و رشوه نتیجه عدم مراجعه به قران است .

این گزارش حاکیست ارائه محفوظات قرآنی آقایان ابوالفضل عبدالوندی حافظ کل قرآن روشندل و تلاوت محمدرضا زاهدی حافظ کل قرآن و قاری برجسته نوجوان کشورمان از دیگر برنامه های این محفل معنوی و نورانی قرآن کریم در بازار تهران بود .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد