فوت یک دختر 12 ساله در پارک آبی / خانواده متوفی شکایت نکردند
جمعه شب و در یکی از پارکهای آبی مشهد، دختر نوجوان ۱۲ سالهای بر اثر سقوط از یکی از سرسرههای آبی فوت شد.
به گزارش سایت طلا، این حادثه منجر به فوت، روز جمعه، ۲۹ خرداد رخ داده است که طی آن، دختری ۱۲ ساله از استان گلستان که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند، در حوالی ساعت ۱۷ و دقایقی پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موج های آبی دچار مشکل جسمی شد و اقدامات امدادی و عملیات احیا برای وی موثر واقع نشده است.
روایت پلیس و اورژانس مشهد
سخنگوی سازمان اورژانس مشهد گفت: این حادثه، عصر روز جمعه رخ داده است و همکاران اورژانس در محل حاضر شدند.
محمد علیشاهی ادامه داد: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند و اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.
محمد علیشاهی افزود: این نوجوان به صورت مجهولالهویه ثبت و پس از انجام عملیات احیای قلبی ـ ریوی (CPR) برای ادامه روند درمان به بیمارستان رضوی مشهد منتقل شد.
سخنگوی پلیس فراجای مشهد نیز با تائید این حادثه اعلام کرد: مأموران انتظامی پس از دریافت گزارش در محل حاضر شدند و پرونده برای بررسیهای بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.
خانواده دختر شکایتی از موج های آبی ثبت نکرده اند
معاون استاندار و فرماندار ویژه مشهد نیز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان مشهد و در پاسخ به خبرنگاران با اشاره به این حادثه اعلام کرد: تاکنون خانواده متوفی شکایتی علیه این مجموعه آبی ثبت نکردهاند.
وی افزود: علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است و نتیجه نهایی پس از تکمیل بررسیهای کارشناسی اعلام خواهد شد.