اونس طلا2313.29
مظنه14,746,000
18 گرم3,404,100
ارزش سکه33,222,738
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز ضمن رد ادعاهای بی‌اساس آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد به جای اتهام‌زنی‌های بی‌اساس به حمایت‌های تسلیحاتی و نظامی خود از رژیم صهیونیستی خاتمه دهد.

به گزارش سایت طلا،ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه ادعاهای بی‌اساس دولت آمريکا عليه اشخاص و شركت‌های ايرانی در خصوص فعاليت‌های سايبری را قویا رد و محكوم کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را به ادعای فعالیت‌های سایبری تحریم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمريكايی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ايرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سياست‌های حمايتی نامحدود آمريكا از جنايات جنگی و نسل‌کُشی رژيم صهيونيستی در نوار غزه و كرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آميز معترضان در داخل آمریکا را منحرف کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به دولت آمریکا توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سياست‌های بين‌المللی خود از رژيم آپارتايد و اشغالگر صهيونيستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سياست‌های مداخله جويانه و نيز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بين الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری کرده و مسؤولانه رفتار کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد