اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هزینه های درمان سرطان در ایران رایگان می‌شود+ جزییات

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت و درمان دولت سیزدهم در گفتگویی با اشاره به اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی در آینده نزدیک، از رایگان شدن هزینه های درمان سرطان در ایران خبر داد.

به گزارش سایت طلا، بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت و درمان دولت سیزدهم در گفتگویی با اشاره به اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی در آینده نزدیک، از رایگان شدن هزینه های درمان سرطان در ایران خبر داد.

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم در جریان بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در بیمارستان کوثر استان سمنان، با اشاره به بار مالی سنگین هزینه های درمان سرطان در ایران برای خانواده‌ها، اظهار داشت دولت سیزدهم در حال برنامه‌ریزی برای رایگان‌سازی هزینه‌های درمان انواع سرطان در کشور است.

وزیر بهداشت از رایگان شدن هزینه های درمان سرطان در ایران خبر داد

بهرام عین‌الهی ضمن اشاره به درد و رنجی که هزینه‌های گزاف درمان سرطان برای خانواده‌های ایرانی به‌دنبال دارد، از واردات دستگاه‌های پیشرفته درمان سرطان در طول دولت سیزدهم خبر داد و گفت با توجه به این‌که افراد مبتلا به سرطان معمولا توان کار ندارند، واردات این دستگاه‌ها ضمن تسریع روند درمان می‌تواند به کاهش بار مالی درمان نیز کمک کند.

او در ادامه با اشاره به غربالگری افراد مشکوک به سرطان در مراکزی مانند مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان، به ضرورت و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان اشاره کرد و این موضوع را نیز در جلوگیری از هزینه‌های اضافی موثر دانست.

وزیر بهداشت با اشاره به ارائه دستگاه‌های درمانی پیشرفته به مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر، گفت هدف از این کار بهره‌مندی افراد استان‌های همجوار از این امکانات است. وی با اشاره به اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی بیمارستان کوثر سمنان در گذشته، از افزایش این مبلغ به ۱۱۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم خبر داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد