اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیفون ۱۳ پرفروش‌ترین گوشی شد / قیمت روز انواع موبایل در ایران + جدول

آیفون ۱۳ جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ها در ایران است که کف قیمت آن به بالای ۴۱ میلیون تومان رسیده است.

آیفون ۱۳ جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ها در ایران است که کف قیمت آن به بالای ۴۱ میلیون تومان رسیده است.

کمترین بودجه‌ای که با آن می‌توانید صاحب یک گوشی آیفون شوید، 41 میلیون و 499 هزار تومان است. با این پول می‌توانید یک موبایل آیفون 13 با پارت نامبر CH را که فضای ذخیره‌سازی آن ۱۲۸ گیگابایت و رم آن ۴ گیگابایت است را خریداری کنید.

از جمله پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار موبایل ایران، می‌توان به مدل Redmi Note ۱۲ ۴G شیائومی اشاره کرد که هفت میلیون و 910 هزار تومان قیمت دارد. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۸ گیگابایت دارد.

اگر انتخاب شما یک گوشی سامسونگ است، گوشی گلکسی A۵۴ ۵G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت طرفداران زیادی در بازار دارد. این گوشی 16 میلیون و 582 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، با بودجه‌ای کمتر از این، می‌توانید صاحب یک دستگاه گوشی گلکسی A۳۴ ۵G شوید. این مدل با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت به قیمت 10 میلیون و 999 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

گوشی شیائومی Redmi Note ۱۲ ۴G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت از میان‌رده‌های اقتصادی شیائومی به حساب می‌آید که 10 میلیون و 399 هزار تومان قیمت دارد.

با کمتر از 10 میلیون تومان نیز می‌توانید گوشی Redmi Note ۱۱S شیائومی را بخرید که هشت میلیون و 499 هزار تومان قیمت خورده است.

جدیدترین قیمت گوشی‌های پرفروش در بازار ایران را در جدول زیر بخوانید؛

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد