اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر مهم هواشناسی برای مسافران / ۴۸ ساعت فرصت دارید!

سایت‌ها و شبکه‌های هواشناسی بر اساس الگوهای بارشی نوشته‌اند: تنها ۴۸ ساعت وقت گشت و گذار دارید! موج بارشی قوی با چاشنی رگبار باران و تگرگ و برف بهاری در ارتفاعات از روز یکشنبه (۵ فروردین ماه) وارد کشور می‌شود.

به گزارش سایت طلا، سایت‌ها و شبکه‌های هواشناسی بر اساس الگوهای بارشی نوشته‌اند: تنها ۴۸ ساعت وقت گشت و گذار دارید! موج بارشی قوی با چاشنی رگبار باران و تگرگ و برف بهاری در ارتفاعات از روز یکشنبه (۵ فروردین ماه) وارد کشور می‌شود.

امروز (جمعه، سوم فروردین ماه) با گذر موج از روی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب کرمان، غرب و جنوب اصفهان، جنوب مرکزی، جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست. روز شنبه ۴ فروردین؛ در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد. یکشنبه ۵ فروردین با ورود سامانه بارشی به کشور در نوار غربی کشور و بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق و مرکز کشور ابرناکی، بارش و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد