اونس طلا2337.71
مظنه15,166,000
18 گرم3,501,000
ارزش سکه34,168,998
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

همه دارندگان گواهینامه رانندگی خودرو بخوانند + جزییات مهم

نمره منفی گواهینامه هم مانند تمامی تخلفات رانندگی دارای جریمه است اما اگر به جریمه نمره منفی گواهینامه تان اعتراض دارید میتوانید نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنید.

نمره منفی گواهینامه هم مانند تمامی تخلفات رانندگی دارای جریمه است اما اگر به جریمه نمره منفی گواهینامه تان اعتراض دارید میتوانید نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنید.

جریمه نمره منفی گواهینامه یکی از انواع جرایمی است که قانونگذار برای جدی گرفتن هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی در پیش گرفته است. اکثر رانندگان تجربه تخلف رانندگی و دریافت پیامک نمره منفی گواهینامه را برای یک بار دارند، گاهی پیش می آید که این افراد به نمره منفی گواهی نامه اعتراض دارند، در این بخش از نمناک شما را با نحوه اعتراض به استعلام نمره منفی گواهی نامه آشنا می کنیم.

چگونه به نمره منفی گواهینامه اعتراض کنم؟

برای اعتراض به نمره منفی گواهینامه رانندگی باید با به یکی از واحدهای اجراییات کشور مراجعه کنید و به صورت کتبی اعتراض خود را ثبت نمایید.

نحوه اعتراض آنلاین به استعلام نمره منفی گواهی نامه

هیچ یک از سایت‌ها و برنامه‌های موجود روش اعتراض آنلاین ندارند و شما باید حضوری به یکی از واحدهای اجراییات کشور مراجعه نمایید.

مدارک اعتراض به تخلف رانندگی دارای امتیاز منفی گواهینامه

برای اعتراض به نمره منفی گواهینامه خود همانطور که گفتیم باید با در دست داشتن مدارکی که در ادامه آورده ایم، به واحدهای اجرائیات تخلفات در سراسر کشور بروید و اعتراض خود را اعلام کنید. در آنجا شما فرم‌های مربوطه را پر کرده و مدارک مربوطه را ارائه می کنید، سپس کارشناسان ذی صلاح با بررسی مدارک شما به این دعوی رسیدگی و رای خود را صادر می‌کنند.مدارک مورد نیاز برای اعتراض به جریمه‌ها امتیاز منفی دار به شرح زیر است:

اصل گواهینامه

کارت ملی مالک خودرو

وکالت نامه یا قولنامه یا هر سند نشان دهنده مالکیت خودرو

فرم درخواست اعتراض به نمره منفی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد