اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی جدید قیمت دلار

اکثر معامله‌گران معتقدند با برنامه بازارساز برای این هفته قیمت دلار و سکه بر مدار اصلاح خواهد رفت.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار هرات که در روز چهارشنبه با اصلاح از کانال 58 هزار تومان عقب نشسته بود از مرز 57 هزار و 100 تومان حمایت شد. در روز پنجشنبه دلار هرات همچنان نوسانی هزارتومانی داشت اما با شروع نرخ دهی قیمت دلار هرات در روز جمعه، نرخ با گپ مثبت در کانال 58 هزار تومان بازگشایی کرد. قیمت دلار در معاملات پشت خطی جمعه 58 هزار و 250 تومان شروع به کار کرد و در 58 هزار و 370 تومان به کار خود پایان داد.

تتر هم در انتهای هفته با افزایش قیمت حتی وارد کانال 59 هزار تومان شد اما در تثبیت این کانال ناکام ماند. محدوده 58 هزار و 800 تومان تا 59 هزار و 100 تومان در قیمت تتر مرز مقاومتی مهمی است که اگر از آن عبور کند نوسان به بازار بر می‌گردد.

به عقیده تحلیل‌گران فنی در چارت قیمت دلار واگرایی منفی دیده شده و نرخ باید این اشباع خرید را از بازار خالی کند. دو نقطه مهم مقاومتی بازار ارز 58 هزار و 600 تومان و 58 هزار و 800 تومان است که انتظار می‌رود قیمت از این محدوده عقب نشینی کند. اکثر معامله‌گران معتقدند با برنامه بازارساز برای این هفته قیمت دلار و سکه بر مدار اصلاح خواهد رفت. از جمله برنامه بازارساز برای بازار ارز و سکه حراج 1000 کیلو شمش طلا در حراج یازدهم همزمان با فروش سکه‌های امامی 86 از 13 اسفند است. علاوه بر این آن‌ها تصور می‌کنند بازارساز همزمان با فروش سکه و طلا در این هفته شروع به تزریق درهم در دبی هم می‌کند تا قیمت دلار در پایان سال پایین بسته شود. البته گروهی از تحلیل‌گران معتقدند نوسان این روزهای بازار به خاطر تقاضای ارز برای مسافرت در تعطیلات نوروز است که اگر تقاضای سرمایه‌ای هم به آن اضافه شود نوسان در بازار حفظ خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد