اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی امروز واریز می‌شود

براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، طی امروز (۹ اسفندماه ۱۴۰۲) عیدی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بازنشستگان به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش سایت طلا،روز گذشته میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه جشن نیمه شعبان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات که تحت‌عنوان همایش "عیدانه حضور" و با محوریت انتخابات و مهدویت برگزار شد؛ از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در روز نهم اسفند ماه خبر داد.

موسوی در این زمینه گفت: با تأمین منابع موردنیاز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز تأمین‌اجتماعی که تعداد آنان بالغ بر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است، روز نهم اسفند به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی افزود: طبق تصمیم هیئت‌وزیران که قبلاً اعلام شده است، مبلغ عیدی سال جاری بازنشستگان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که به این مبلغ ۷۰۰ هزار تومان حق عائله‌مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: برای پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار موردنیاز بود که بحمدالله تأمین شده است و با تأمین این اعتبار، عیدی همه بازنشستگان را فردا نهم اسفند واریز خواهیم کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد