اونس طلا2337.71
مظنه14,987,000
18 گرم3,459,700
ارزش سکه33,765,711
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

عیدی ۲۰ میلیونی دولت به مناسبت نیمه شعبان + لینک ثبت نام

در قالب طرح ملی «عید تا عید» ویژه کالا و فروش فوق العاده، ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید برای همه مردم درنظر گرفته شده است.

در قالب طرح ملی «عید تا عید» ویژه کالا و فروش فوق العاده، ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید برای همه مردم درنظر گرفته شده است.

مهدی صفوی افزود: طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش کالا، اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانک‌ها، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای عموم مردم درنظر گرفته شده است که می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه از سوی بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود با تضمین بانک نسبت‌به فروش مدت‌دار در اسفندماه سال‌جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت سال آینده انجام دهند.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با بیان اینکه عموم مردم می‌توانند با ورود به سامانه مربوط به نشانی اینترنتی eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند، گفت: این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت به عنوان طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌های کشور خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد