اونس طلا2318.06
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,500,000

برج فوق لاکچری مرسدس‌بنز در دبی معرفی شد+ فیلم

مرسدس بنز با همکاری شرکت اماراتی Binghatti از یک برج یک میلیارد دلاری رونمایی کرده است که ۶۵ طبقه و ۱۵۰ واحد دارد. قیمت پایه واحدها برابر ۲.۷ میلیون دلار است.

به گزارش سایت طلا، مرسدس بنز با همکاری شرکت اماراتی Binghatti از یک برج یک میلیارد دلاری رونمایی کرده است که ۶۵ طبقه و ۱۵۰ واحد دارد. قیمت پایه واحدها برابر ۲.۷ میلیون دلار است.

این برج در مرکز شهر دبی و در نزدیکی بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر در جهان یعنی برج خلیفه و همچنین مراکز خرید و تفریحی این شهر ساخته خواهد شد. این ایده‌ی جدید که توسط مرسدس بنز بنیان‌گذاری شده است با نام Places مشارکت و توسعه خواهد یافت.

این پروژه برای اولین بار در جهان بیانگر سبک خاصی از طراحی ساده، اما در عین حال پر زرق و برق و لوکس است؛ سبکی از طراحی که شاید در نگاه اول در تناقض معانی غرق می‌شود، اما به خوبی به همه‌ی ما نوید یک سازه‌ی با شکوه را خواهد داد. طبق اظهارات مدیران ارشد مرسدس بنز، این همکاری سرآغاز عصری جدید برای توسعه املاک و مستغلات در قالب پروژه‌ی Places می‌باشد. آن‌ها معتقدند که بینگهاتی، شریکی ایده‌آل و مورد اطمینان برای پیاده‌سازی اهداف این کمپانی بوده و این برند تلاش کرده است تا تمام دستاورد‌های صنعت ساخت خودرو‌های باکیفیت خود را با تفکری نوین در برج خود اجرا کند و نشانه‌ی آن ایجاد حس لوکس بودن، رفاه و آسایش برای ساکنان آینده این برج خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد