اونس طلا2414.89
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

آماده‌باش مدیریت بحران تهران؛ این استان های ایران برفی می شود

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در سه روز پایانی هفته همچنان شاهد تداوم بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

به گزارش سایت طلا، حامد یزدی مهر مدیر ستاد بحران استان تهران با اشاره به شروع بارش در استان تهران اظهار داشت: در پی اعلام سازمان هواشناسی و برگزاری جلسه مدیریت بحران در استانداری تهران، تمامی دستگاه‌ها و مدیریت بحران شهرستان‌های استان تهران در حالت آماده‌باش در مقابله با هر گونه بحران و خدمت به مردم قرار گرفتند. وی افزود: در پی افزایش بارندگی‌ها در شهرستان‌های، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه مدیریت بحران در شهرستان‌های شمال شرق در جهت خدمت‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و جاده‌های روستایی آماده خدمت هستند. از هموطنان درخواست داریم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند؛ در حال حاضر اکیپ‌های راهداری و مجموعه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان همانند هلال‌احمر و مجموعه‌های امدادی در آماده باش کامل هستند تا در پی بارش برف و باران مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در سه روز پایانی هفته همچنان شاهد تداوم بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

روز چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، مرکزی، قم، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی؛ بارش برف و باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، کاهش دما و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی کولاک برف و در شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز پنج‌شنبه در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، شمال شرق، غرب ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی بارش با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

روز جمعه با ورود سامانه بارشی دیگر از جنوب غرب کشور در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی به‌تدریج نواحی شرق، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در نیمه‌شمالی کشور دما به‌طور محسوس کاهش می‌یابد.

آسمان تهران روز پنج‌شنبه، نیمه‌ابری و احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد و روز جمعه، قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و اوایل شب افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد