اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نانوایان حتما بخوانند؛ سهمیه‌ بندی نان در راه است؟+ فیلم

خبرهایی از سهمیه‌ بندی نان و محدودیت فروش تعداد مشخصی نان با هر کارت بانکی منتشر شد که البته تکذیب شد. ولی مسئولان برای نظارت بر عرضه نان ساز و کاری تعریف کرده‌اند که هر کیسه آرد باید به تعداد مشخصی نان تبدیل و فروخته شود.

به گزارش سایت طلا، خبرهایی از سهمیه‌ بندی نان و محدودیت فروش تعداد مشخصی نان با هر کارت بانکی منتشر شد که البته تکذیب شد. ولی مسئولان برای نظارت بر عرضه نان ساز و کاری تعریف کرده‌اند که هر کیسه آرد باید به تعداد مشخصی نان تبدیل و فروخته شود.

رئیس بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: سامانه نانی‌نو در ۱۰ ماه پیش از این سهمیه آرد نانوایان به صورت دستی اختصاص می‌داد اما اخیرا این سامانه به صورت هوشمند درباره سهیمه آرد نانوایان تصمیم گیری کرده و منجر به کاهش سهمیه برخی نانوایان شده است.

امیر کرملو رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: درباره مشکلات نانوایان جلسه ای در استانداری تهران با حضور فرمانداران شهرستان‌های تهران، نمایندگان دستگاه های نظارتی، رئیس اتاق اصناف تهران، مسئولان اتحادیه‌های نان و مدیر طرح هوشمندسازی نان برگزار و درباره مسائل اخیر توزیع آرد میان نانوایان استان تهران صحبت شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد