اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کدهای مخفی و کاربردی موبایل که تا به حال نمی دانستید+ تصویر

کدهای مخفی زیادی روی گوشی‌های موبایل و تلفن‌های همراه وجود دارند که اطلاعات بسیاری درباره سخت افزار و نرم افزار سیستم عامل گوشی را به افراد می‌دهد.

به گزارش سایت طلا، کدهای مخفی زیادی روی گوشی‌های موبایل و تلفن‌های همراه وجود دارند که اطلاعات بسیاری درباره سخت افزار و نرم افزار سیستم عامل گوشی را به افراد می‌دهد. در حالت عادی دسترسی پیدا کردن به این کد‌ها امکان پذیر نبوده و با استفاده از شماره گیری روی دستگاه موبایل می‌توان این کدها را تست کرد و از آن‌ها استفاده نمود.

کدهای مخفی و کاربردی موبایل

مثلا یکی از مهم ترین دغدغه‌های افراد حفظ حریم خصوصی است. بسیاری از اشخاص به خصوص کسانی که اطلاعات مهمی را با تلفن همراه رد و بدل می‌کنند؛ نگران احتمال شنود تلفن همراه خود هستند. با وجود این که برای شنود کننده مجازات نقدی و حبس چند ساله در قانون لحاظ شده است، اما همیشه امکان جاسوسی از کاربران وجود خواهد داشت. با کد #۶۷#* می توانید شنود سیم کارت خود را تست کنید.

این کد‌ها به اینترنت و اتصال نیازی نداشته و بعد از شماره گیری کردن آن‌ها می‌توان به مواردی همچون دستیابی به اطلاعات در مورد دوربین گوشی، اطلاعات در مورد دستگاه، اطلاعات درباره صفحه نمایش و غیره دسترسی پیدا کرد. در ادامه برخی کدهای کاربردی را معرفی می کنیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد