اونس طلا2337.71
مظنه14,686,000
18 گرم3,390,200
ارزش سکه33,087,558
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

کاهش ناگهانی سهمیه بنزین آزاد و سقف ذخیره کارت خودروهای سواری و موتورسیکلت

وزارت نفت کشور بدون اطلاع قبلی ناگهان سهمیه بنزین آزاد، سقف ذخیره کارت‌ های سوخت و مدت زمان ذخیره را کاهش داد. در ادامه شاهد جزئیات باشید.

به گزارش سایت طلا، وزارت نفت کشور بدون اطلاع قبلی ناگهان سهمیه بنزین آزاد، سقف ذخیره کارت‌ های سوخت و مدت زمان ذخیره را کاهش داد. در ادامه شاهد جزئیات باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو داخلی، وزارت نفت کشور بدون اطلاع قبلی ناگهان سقف ذخیره کارت‌های سوخت و همچنین سهمیه بنزین آزاد را کاهش داده است. تغییر غیرمنتظره سقف ذخیره کارت سوخت از سوی وزارت نفت هم خودروهای سواری و هم موتورسیکلت‌ها را در بر می‌گیرد.

کاهش سهمیه بنزین آزاد و سقف ذخیره کارت سوخت

اطلاعات واصله حکایت از این دارند که سقف ذخیره سوخت برای خودروهای سواری و موتورسیکلت‌ها به ترتیب به ۳۶۰ و ۱۵۰ لیتر کاهش پیدا کرده است. پیش از این، سقف ۵۴۰ لیتری برای خودروهای سواری تعیین شده بود و کارت سوخت موتورسیکلت سقف ذخیره ۲۲۵ لیتری داشت. حداکثر زمان ذخیره کارت‌های سوخت هم از ۹ ماه به ۶ ماه رسیده است.

علاوه بر این، وزارت نفت اقدام به کاهش سهمیه بنزین آزاد به ۱۰۰ لیتر کرده. این در حالی است که پیش‌تر برای بنزین آزاد ۳ هزار تومنی خودروهای شخصی سهمیه ۱۵۰ لیتری به ازای هر ماه اختصاص داده شده بود. حتی در اقدام دیگری که احتمالاً باعث تعجب خیلی از مالکان خودرو باشد، ذخیره مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت‌های سوخت حذف شده است.

گفتنی است که روز یکشنبه یکم بهمن ماه سهمیه بنزین ۶۰ لیتری به کارت‌های مالکان خودروهای سواری واریز شد. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جدیدترین اطلاعیه خود ذکر کرد حداکثر زمان ذخیره بنزین در کارت ۹ ماه است، در صورتی که به نظر می‌رسد از این به بعد بیشتر از ۶ ماه نخواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد