اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آغاز انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران گفت: با وجود اینکه ۳ نفر دیرتر از موقع اقدام به ثبت نام کردند تلاش شد که استعلام های لازم برای آنها نیز گرفته شود تا در نهایت در کنار ۱۸ نفر قبلی تعداد کاندیداهای اتاق بازرگانی به ۲۱ نفر برسد.

به گزارش سایت طلا،حسین میر محمد صادقی رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران در مراسم دهمین دوره انتخابات بازرگانی اظهار داشت: ما می خواهیم که انتخابات اتاق بازرگانی به صورت قانونی برگزار شود و در صورتی که بالاترین مرجع اتاق تصمیمی بگیرد، باید انجام شود و اتاق دیگر جای بحث های حقوقی نیست.

وی در واکنش به گلایه های سلاح ورزی رییس غیرقانونی سابق اتاق بازرگانی درباره احیای انجمن نظارت افزود: جای بحث های حقوقی دادگاه و مرجع قضایی است و اتاق باید تنها اجرا کند.

رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: نسبت به افراد هیچ نظر و موضعی ندارم و تنها میخواهیم انتخابات طبق قانون برگزار شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه 3 نفر دیرتر از موقع اقدام به ثبت نام کردند تلاش شد که استعلام های لازم برای آنها نیز گرفته شود و در نهایت در کنار 18 نفر قبلی تعداد کاندیداهای اتاق بازرگانی به 21 نفر رسید.

به گزارش سایت طلا، تا لحظه تنظیم خبر 389 نفر از اعضای هییت نمایندگان در انتخابات شرکت کرده که حدنصاب 250 نفر حضور هییت نمایندگان حاصل شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد