اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اینترنت رایگان برای همه + نحوه فعال سازی

دولت با ارسال پیامکی به کاربران اینترنت اعلام کرد: برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

به گزارش سایت طلا، دولت با ارسال پیامکی به کاربران اینترنت اعلام کرد: برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

روز گذشته «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اصلاح تعرفه‌های اینترنت اپراتورها، اعلام کرد دولت برای جبران اصلاح تعرفه که پس از پذیرش شاخص‌های رگولاتوری از سوی اپراتورها برای آن تصمیم‌گیری می‌شود، یک بسته هدیه اینترنت درنظر دارد.

دقایقی قبل پیامک‌هایی مبنی بر دریافت اینترنت هدیه برای مردم ارسال شده که تحقق وعده روز گذشته وزیر ارتباطات در خصوص اینترنت هدیه است. پیام ارسالی به این شرح است: برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

«عیسی زارع‌پور» روز گذشته، چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به سوالات خبرنگاران، اظهار کرد: افزایش تعرفه در تمامی بخش‌ها مطرح است و صرفا مربوط به حوزه ارتباطات نیست. در ۱۰ سال گذشته تورم‌های سنگین داشتیم و طبیعی است که هزینه‌های اپراتورهای ارتباطی افزایش یافته است.

وی افزود: اپراتورها مدت‌هاست که درخواست افزایش تعرفه دارند، چراکه به اعتقاد آن‌ها با درآمد کنونی امکان توسعه شبکه را ندارند و حتی برخی از اپراتورها استدلال می‌کنند که با درآمد خود نمی‌توانند وضع موجود را حفظ کنند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: جلسات متعددی در وزارت ارتباطات برگزار شده و مسائل مورد بررسی قرار گرفته است. اخیراً نیز نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتند و درخواست افزایش تعرفه زیادی داشتند که ما برخی از استدلال‌های آن‌ها را نپذیرفتیم.

زارع‌پور گفت: از سال ۹۶ تعرفه‌ها تغییر نکرده است، اما در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات و قیمت ارز افزایش قیمت را داشتیم. سازمان تنظیم مقررات شرط و شروطی را برای افزایش تعرفه‌ها به اپراتورها اعلام کرده و آن را منوط به افزایش کیفیت شبکه ارتباطی کشور کردیم.

وی ادامه داد: ما دنبال سود اپراتور نیستیم و هدف ما افزایش کیفیت شبکه است. اگر شرایطی که رگولاتوری به اپراتور ابلاغ کرده بپذیرند، ما درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وزیر ارتباطات بیان کرد: هر چند درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را به هیچ وجه نمی‌پذیریم، چراکه در شرایط فعلی کشور امکان‌پذیر نیست. اگر تصمیمی گرفته شود حتماً بر سقف تورم کشور خواهد بود، البته اگر شرایط وزارت ارتباطات برآورده نشود، حتماً اپراتور را جریمه خواهیم کرد. شرط و شروط نیز به الحاقیه پروانه فعالیت آن‌ها تبدیل می‌شود.

زارع‌پور اعلام کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک هستیم و هزینه‌های مردم در حال افزایش است، اگر تصمیمی گرفته شود حتماً بسته‌هایی را از سوی اپراتورها به عنوان هدیه برای مردم درنظر خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه سال ۹۶ برای اینترنت همراه یک سقف و کفی تعریف شده است و ما افزایش تعرفه‌ای نخواهیم داشت. همه چیز بر اساس همان سقف و کف قیمتی است که در سال ۹۶ مصوب شده است. اصلاح تعرفه‌ها در آن قالب انجام خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد