اونس طلا2319.74
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

تبلیغی که این کارخانه را 24 ساعته مشغول تولید کرد؛ سراینده این شعر که بود؟ + ویدیو

می خوام سالاد درست کنم، فروش سس مایونز دلپذیر رو به جایی رساند که حتی اگر کارخانه به صورت ۲۴ ساعته هم مشغول تولید سس مایونز بود؛ جوابگوی تقاضای مردم نبود.

به گزارش سایت طلا، تبلیغ معروف سس دلپذیر و آشپز و بسربچه ای که قرار بود با هم سالاد الویه درست کنند برای بسیاری خاطره انگیز است و احتمالا خیلی ها همچنان شعر این تبلیغ را هر از گاهی زمزمه می کنند. پادکست رادیو کامرس که اخیرا اپیزودی درباره این تبلیغ ساخته است در توییتر خود نوشت: «می خوام سالاد درست کنم، فروش سس مایونز دلپذیر رو به جایی رساند که حتی اگر کارخانه به صورت ۲۴ ساعته هم مشغول تولید سس مایونز بود؛ جوابگوی تقاضای مردم نبود.»

در سال ۱۳۷۳ صداوسیمای ایران، اول فقط به‌صورت تلویزیونی و کمی بعد، به‌صورت رادیویی شروع به انتشار تبلیغی از برند دلپذیر و کارخانه‌ی کدبانو برای محصول سس مایونز کرد که بعد از گذشت تقریباً سی سال هنوز برای شنوندگان این تبلیغ، خاطره‌ساز است: «می‌خوام سالاد درست کنم».

«می خوام سالاد درس کنم» ترانه ای بود که هرکس حالا با هر سسی که می خواست سالاد الویه درست کند آن را می خواند.

می خوام سالاد درس کنم

جالب است بدانید که سراینده این شعر یغما گلرویی و خوانندگان آن مرحوم مهدی آریان نژاد و خانم شوکت حجت هستند:

می‌خوام سالاد درست کنم…

سالاد چیه؟

الویه!

حالا چی میخوای؟

ظرف بلور با خیار شور

سینه‌ی مرغ با تخم مرغ

دیگه چی میخوای؟

داری می‌بینی سیب زمینی

حالا یه شیشه سس دلپذیر

اگه بخوری نمی‌شی تو سیر

داریم می‌گیم دوباره

ببین چه طعمی داره

این سس دلپذیره

راستی که کم نظیره

هر کسی میپذیره

این آخه دلپذیـــــره!

نقش و حضور پر رنگ تبلیغات در این روزها قابل مقایسه با سالیان گذشته نیست. حالا دیگر همه به این نکته واقف هستند که تبلیغات نقش بسزایی در سرنوشت یک محصول بازی می کند. شرکت های غذایی در سراسر جهان میلیون ها دلار صرف تبلیغات می کنند تا محصولات خود را به مخاطبین معرفی کرده و آنها را ترغیب به خرید نمایند.

تبلیغات اغلب اوقات با استفاده از تصاویر جذاب و شعارهای گیرا سعی در جلب توجه مشتریان بالقوه دارد. علاوه بر این، تبلیغات می تواند ویژگی ها و مزایای محصولات را برجسته کرده و حس ضرورت برای خرید آنها را القا کند. بنابراین، بدون تردید می توان گفت که تبلیغات تاثیر قابل توجهی بر آگاهی، نگرش و رفتار خرید مصرف کنندگان داشته و نقش مهمی در افزایش فروش محصولات و خدمات ایفا می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد