اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا مطمئناً به بالاترین سطح خود می رسد!

طبق گفته مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد در سیتی ایندکس گفت:سیمپسون گفت: طلا مطمئناً می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به بالاترین سطح خود برسد.

به گزارش سایت طلا،فلز زرد در معاملات امروز افزایش یافت و همچنان بالاتر از سطح 2000 دلار تثبیت شده است. دورنمای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال آینده میلادی از قیمت طلا حمایت کرده است. سرمایه‌گذاران منتظر انتشار شاخص تورم آمریکا در این هفته هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 21 دلار افزایش به 2041 دلار رسید.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد تحلیلگر ارشد در سیتی ایندکس در این باره گفت: فدرال رزرو در حال عقب‌نشینی از کاهش نرخ بهره است و اگر ما شاهد یک گزارش ضعیف‌تر نباشیم، ممکن است جایی برای ناامیدی کسانی که خواستار کاهش ماه مارس هستند وجود داشته باشد و پتانسیل صعودی طلا را محدود کند.

بر اساس ابزار CME FedWatch، بازارها با احتمال ۷۵ درصدی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس قیمت گذاری می‌کنند. کاهش نرخ بهره آمریکا بر دلار و بازده اوراق فشار می‌آورد و جذابیت شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

سیمپسون گفت: طلا مطمئناً می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به بالاترین سطح خود برسد.

فدرال رزرو آمریکا هفته گذشته اعلام کرد دوره سیاست‌های سختگیرانه پولی به پایان رسیده و احتمال کاهش نرخ بهره در 2024 وجود دارد.

رافائل باستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا در روز سه‌شنبه گفت هیچ فوریتی برای کاهش نرخ بهره با توجه به شرایط خوب اقتصاد وجود ندارد.

سرمایه‌گذاران حالا منتظر گزارش شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در ماه نوامبر هستند. فدرال رزرو از این شاخص برای تعیین تورم زیر ساختی استفاده می‌کند.

قیمت نقره امروز با 0.32 درصد افزایش به 24 دلار و 40 سنت رسید و پلاتین با 0.50 درصد افزایش، 962 دلار و 10 سنت معامله می‌شود.

هان تان، تحلیلگر بازار طلا گفت:‌ «کاهش ارزش دلار آمریکا در ابتدای هفته به طلا کمک کرد، تا برخی از افت قیمت روز جمعه را جبران کند.»

بر اساس ابزار CME FedWatch، بازارها با احتمال ۷۵ درصدی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس قیمت گذاری می‌کنند. کاهش نرخ بهره آمریکا بر دلار و بازده اوراق فشار می‌آورد و جذابیت شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد