اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با حضور قدرتمند در نمایشگاه به برند جهانی تبدیل شوید

مدیر عامل شرکت ماشین سازی صالحی گفت:حضور در نمایشگاه برای همه برندها لازم است و باید با قدرت شرکت داشته باشند چرا که حضور در نمایشگاه های بین المللی باعث شده ماشین سازی صالحی به برند جهانی تبدیل شود.

مدیر عامل شرکت ماشین سازی صالحی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد با سالهای قبل بسیار متفاوت برگزار شد و خوشبختانه با استقبال گسترده بازدیدکنندگان و همچنین حضور مشارکت کنندگان در همه رسته ها در این نمایشگاه مشهود بود.

صالحی بیان کرد این نمایشگاه تقریبا در سطح بین المللی بود و اگر همکاران ایتالیایی حضور داشتند قطعا حرفی برای گفتن داشتیم.

وی گفت: برند ماشین سازی صالحی در همه نمایشگاه های دنیا حضور دارد و به خارج از کشور نیز صادرات داریم و توانسته ایم در بخشی از این صنعت بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشیم و کمک کنیم.

مدیر عامل ماشین سازی صالحی خاطر نشان ساخت زمان برگزاری نمایشگاه ها نباید پشت سر هم باشد زیرا بازدهی ندارد و باید سالی یک الی دو بار اجرا شود.

وی گفت:حضور در نمایشگاه برای همه برندها لازم است و باید با قدرت شرکت داشته باشند چرا که حضور در نمایشگاه های بین المللی باعث شده ماشین سازی صالحی به برند جهانی تبدیل شود.

صالحی در پایان ابراز امیدواری کرد اگر دولت با صنعت طلا و جواهر هماهنگ عمل کنند قطعا این همکاری به نفع هر دو طرف خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد