اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیشنهادی مهم به برگزارکنندگان نمایشگاه طلا و جواهر

مدیر عامل شرکت آریا گراپ به کلیه برگزار کنندگان نمایشگاه پیشنهاد داد که در سال آینده داشتن سایت برای نمایشگاه امری ضروری و لازم است و این موضوع چالش بسیار بزرگی برای پرزنت کردن نمایشگاه در خارج از ایران است.

مدیر عامل شرکت آریا گراپ در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:نمایشگاه بین المللی مشهد امسال بعد از سالها از رکود خارج شد و بسیار خارق العاده برگزار شد , اما نسبت به انتظاراتی که در مشهد به عنوان یکی از قطب های صنعت طلا و جواهر ایران می بینیم هنوز جای کار دارد.

وی گفت: مشهد به دلیل حوزه گوهر سنگ ها ، وجود معادن بسیار زیاد و همچنین داشتن سنگ فیروزه ،حوزه طلاسازی ، نزدیکی به کشور افغانستان ،حوزه نقره و وجود بازار بین المللی به دلیل شهر زیارتی و زائران پتانسیل زیادی دارد و سرمایه گذاری در این شهر فوق العاده است.

هاشم فاطمی گفت:لجستیک نمایشگاه ،اقامت ، پذیرایی و دعوت از مهمانان ، برگزاری کلیه برنامه های جانبی نمایشگاه از قبیل بازدید از معدن فیروزه نیشابور ،جلسه تقدیر از پیشکسوتان ،هماهنگی برگزاری میز طلا در محل اتاق بازرگانی استان و جلسات جانبی روسای اتحادیه در مشهد بر عهده شرکت آریا گراپ بود.

مدیر عامل شرکت آریا گراپ خاطر نشان ساخت:متاسفانه زمان برگزاری نمایشگاه در 3 ماهه سوم پایان سال نزدیک به هم بود و در جلسه ای که با حضور روسای اتحادیه های سراسر کشور داشتیم تقویم نمایشگاه های ثابت بین المللی را با دوستان هماهنگ کردم و مقرر شد زمان برنامه نمایشگاه های داخلی ثابت شود به عنوان مثال نمایشگاه مشهد در آذرماه نمایشگاه اصفهان در خردادماه ،نمایشگاه تهران در بهمن ماه و نمایشگاه تبریز هم زمانی اجرا شود که با نمایشگاه های بین المللی تداخل نداشته باشد و قطعا طبق قولی که داده ایم در سال آینده در 5 نمایشگاه اصلی ما بتوانیم پذیرای مهامانان خارجی باشیم تا شاهد نمایشگاه بین المللی در سطح کشور باشیم.

وی به کلیه برگزار کنندگان نمایشگاه های ایران پیشنهاد داد که در سال آینده داشتن سایت برای نمایشگاه امری ضروری و لازم است و این موضوع چالش بسیار بزرگی برای پرزنت کردن نمایشگاه در خارج از ایران است زیرا هر کسی خارج از ایران میخواهد با ورود به سایت آن نمایشگاه از زمان و نحوه برگزاری این رویداد اطلاع پیدا کند.

شرکت آریا گراپ تنها شرکت رسمی در ایران برای اعزام هیات های تجاری به نمایشگاه های بین المللی در حوزه طلا و جواهر را عهده دار می باشد و در تمامی نمایشگاه های داخلی حضوری موثر داریم و در طول سال سرمایه گذاری زیادی برای معرفی نمایشگاه ها انجام می دهیم و همچنین تفاهم نامه ای با مجموعه آموزشی IGI برگزار کرده ایم و IGI دومین مرکز گوهرشناسی دنیا در هند بعد از GIA آمریکا است و دوره های آن را همزمان با برنامه های نمایشگاهی در هند برگزار می کنیم و طراحان و کارآموزان جدید را به آنجا می بریم و از نزدیک با گوهر سنگ ها آشنا می شوند.

وی یادآور شد :اگر امروز می بینیم صنعت نمایشگاهی در ایران بعد بهتری پیدا کرده است بخاطر زحمات 15 ساله شرکت آریا گراپ و تلاش برای حضور روسای اتحادیه ها در نمایشگاه بین المللی است.

فاطمی به کسانی که به صنعت طلا و جواهر علاقمند هستند پیشنهاد داد باید در برنامه نمایشگاه های داخلی و خارجی در ابتدا بعنوان بازدید کننده حضور موثر داشته باشند و خوشبختانه اکنون حضور 50 درصدی مشارکت کنندگان در نمایشگاه در بخش ماشین الات و ابزار نشان دهنده این است که صنعت طلا به سمت تولید در داخل کشور در حال حرکت است.

مدیر عامل شرکت آریا گراپ در پایان از پایگاه خبری طلا به عنوان یکی ازحرفه ای ترین و بهترین سایتهای تخصصی ایران و همچنین نشریه این پایگاه تشکر و قدردانی کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد