اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیانیه اتاق ایران علیه وزارت صمت

اتاق بازرگانی ایران در بیانیه ای علیه وزارت صمت ادعا کرد، با توجه به استنکاف وزارت صمت از معرفی نماینده در انجمن نظارت، به نظر نمی‌رسد امکان برگزاری انتخابات در بهمن‌ماه وجود داشته باشد.

به گزارش سایت طلا،درحالی انجمن نظارت بر دهمین انتخابات اتاق بازرگانی ایران اول آذرماه سال جاری فراخوان برگزاری انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران برای اول بهمن ماه را منتشر و تا 13 آذر برای اعلام نامزدی فرصت داد که هیت رئیسه اتاق بازرگانی روز 13 آذر یعنی روز پایانی اعلام نامزدی، در یک اقدام غیرقانونی و برای به تاخیر افتادن انتخابات اتاق، افراد جدیدی را برای عضویت در انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی به وزیر صمت پیشنهاد داد و خواستار معرفی نماینده وزیر صمت در این انجمن شد.

در عین حال روز گذشته دبیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه اقدامات قبلی انجمن نظارت بر انتخابات (اعضای سابق) مطابق قانون و در راستای اجرای تکالیف محوله است، بر حمایت شورای‌عالی از روند برگزاری انتخابات در اول بهمن 1402 تأکید کرد.

همچنین سید حمید حسینی عضو اتاق بازرگانی ایران با غیرقانونی خواندن تغییر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گفت: برخی با روش‌های ایذایی به دنبال ایجاد اخلال در روند انتخابات جدید ریاست اتاق بازرگانی ایران هستند تا بلکه بتوانند برای ریاست سلاح‌ورزی اقدامی انجام دهند.

حال به دنبال اظهارات دبیر شورای عالی نظارت و برخی اعضای اتاق بازرگانی مبنی بر غیرقانونی بودن تغییر ناگهانی اعضای انجمن نظارت و تاکید بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر یعنی 1 بهمن 1402، اتاق ایران بیانیه‌ای منتشر کرد و مدعی شد، تعویق در برگزاری انتخابات اتاق ایرانا ناشی از معرفی نشدن نماینده رسمی وزارت صنعت معدن و تجارت در انجمن نظارت بر انتخابات است.

اتاق بازرگانی در این بیانیه تند علیه وزارت صمت همچنین ادعا کرد: وزارت صمت حق دخالت در انتخابات اتاق ایران را ندارد و بیانیه‌های پی‌درپی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آن، فاقد ارزش قانونی است.

انتهای پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد