اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصمیمات مهم در کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران در مصاحبه با سایت طلا گفت:این کمیسیون بعد از چند سال جهت صنعت طلا و جواهر ایران خبرهای خوبی را اعلام خواهد کرد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران در مصاحبه با سایت طلا گفت:این کمیسیون بعد از چند سال جهت صنعت طلا و جواهر ایران خبرهای خوبی را اعلام خواهد کرد.

کیومرث امیریان بیان کرد:در این کمیسیون سیاست های کلی بابت برنامه های دولت در رابطه با صنعت طلا و جواهر تصمیم گیری و هم اندیشی می شود.

وی گفت:به امید خدا برنامه بسیار خوبی از جمله تشکیل میز طلای کشور با حضور نمایندگان بیش از 15 استان کشور که بتوانیم تصمیمات و نظرات خوبی برای این صنعت در نظر گرفته شود و در این میز از افرادی که دانش و تجربه این صنعت را دارا هستند و می توانند بر سیاستهای طلا و جواهر تاثیر گذار باشند استفاده می کنیم.

رئییس کمیسیون تخصصی طلا وجواهر ایران خاطر نشان ساخت در حال حاضر سیاست های کلی و تصمیمات مهم از جمله بحث صادرات ،حمایت از سازندگان و فروشندگان ، سامانه جامع تجارت و تعامل با کلیه دستگاه ها از جمله سازمان امور مالیاتی ،قاچاق کالا و ... که برای صنعت طلا و جواهر در نظر گرفته می شود در این کمیسیون پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از اتاق اصناف ایران، انتخابات کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران در چهارچوب آیین‌نامه اجرایی تبصره ۴ ماده ۴۵ قانون نظام صنفی روز گذشته برگزار شد.

بر اساس انتخابات انجام شده اعضای کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران به شرح زیر اعلام می شود:

کیومرث امیریان
سید میثم هاشمی
محمد کشتی آرای
سید رضا اخلاقی شریعت
ستار عبادی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد