اونس طلا2301.41
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد بهترین و با کیفیت ترین در کشور

نیلوفر میر شهیدی نمایشگاه طلا و جواهر مشهد را طی 10 سال گذشته بنا به دلایل مختلف بهترین و با کیفیت ترین نمایشگاه دانست .

نیلوفر میر شهیدی مدرس،مشاور و طراح صنعت طلا و جواهر در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:اولین و تنها شتاب دهنده حوزه طلا و جواهر در کشور هستیم.

کلمه شتاب دهنده کمک می کند به افرادی که قصد ورود به یک سیستم کاری را دارند تا به نتیجه دلخواه برسند.

وی گفت:در هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد 7 استارتاپ که از روز اول مشاوره قصد برند شدن را داشتند همراه ما بودند.

نیلوفر میر شهیدی نمایشگاه طلا و جواهر مشهد را طی 10 سال گذشته بنا به دلایل مختلف بهترین و با کیفیت ترین نمایشگاه دانست و گفت: اولا مشارکت کنندگان با انگیزه بالا ، هماهنگی و طراحی دکور اقدام به غرفه سازی کرده بودند و شاید به دلیل این بود که فاصله زمانی برپائی نمایشگاه ها بهم نزدیک بود و باعث شد این افراد با انگیزه بالا حضور داشته باشند.

وی همچنین حضور ریاست محترم اتحادیه طلا و جواهر مشهد آقای تقی زادگان را حائز اهمیت دانست و گفت: در حدود 25 جلسه قبل از برپایی نمایشگاه در اتحادیه برای کیفیت نمایشگاه همفکری و جلسه داشتیم.

میر شهیدی از برگزاری 6 ورکشاپ تخصصی در حاشیه هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد با موضوعات هوش مصنوعی در طراحی جواهرات ،ورود به بازار کار طلا و جواهر ،روش های نوین ریخته گری،شناخت سنگ cvd ،تحولات نوظهور و سئو در طراحی سایت های جواهرات به ترتیب با حضور اساتیدی چون مهندس مهرنیا،نیلوفر میر شهیدی ،خانم یزدی نماینده دکتر پیش بین،آقای چگینی و آقای دولتشاه و در نهایت مهندس علی معیری سخن گفت که برای دوستداران این صنعت بسیار مفید واقع شد و با استقبال زیادی روبه رو شد.

مدرس و طراح صنعت طلا و جواهر به استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان تخصصی از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری ورکشاپ های تخصصی ،برگزاری مسابقات در حین برگزاری نمایشگاه ، جلوه های بصری نمایشگاه ،دعوت از اساتید درجه یک کشور و سلبریتی ها نیز می تواند به حضور بیشتر و جذب مخاطب در نمایشگاه ها کمک کند.

لازم به ذکر است ،هشتمین نمایشگاه طلا،جواهر ،نقره ،فیروزه ساعت و ماشین آلات مشهد روز گذشته با حضور بزرگان و روسای اتحادیه های سراسر کشور در تاریخ 13 آذرماه به پایان رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد