اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین وضعیت بازار ارز/سیگنال پشت خطی به قیمت دلار

آخرین باری که قیمت دلار هرات در پشت‌خط در این سطوح (50 هزار و 160 تومان) بسته شد، در روز بعد برای شکستن مقاومت 50 هزار و 300 تومان تلاش کرد و حتی نرخ به بالای این سطح نیز رفت اما تثبیت نداد و دوباره کاهشی شد.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار هرات از هفته گذشته وارد دامنه جدید 49 هزار و 800 تومان تا 50 هزار و 300 تومان گیر افتاده است، به طوریکه نوسان‌گیران در حمایت پایین دست به خرید می‌زنند و در مقاومت از فروش خود سود می‌برند. در انتهای هفته گذشته قیمت دلار همین محدوده را حفظ کرد و قیمت دلار هرات در پشت خط‌جمعه در 50 هزار و 160 تومان بسته شد.

آخرین باری که قیمت دلار هرات در پشت خط در این سطوح بسته شد در روز بعد برای شکستن مقاومت 50 هزار و 300 تومان تلاش کرد و حتی نرخ به بالای این سطح نیز رفت اما تثبیت نداد و دوباره کاهشی شد. به عقیده معامله‌گران این حرکت رفت و برگشتی از کف به این دلیل است که معامله‌گران را خسته کند و به آن‌ها تلقین کند که قیمت کاهش بیشتری می‌کند.

قیمت درهم امارت نیز در انتها هفته در بالای حمایت 13 هزار و 800 تومان نوسان می‌داد و در روز پنجشنبه در 13 هزار و 830 تومان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار در 50 هزار و 750 تومان برآورد می‌شود. قیمت تتر هم در انتهای هفته، همچنان بین 50 هزار و 500 تومان تا 51 هزار تومان نوسان داد و نتوانست در وارد کانال 51 هزار تومان شود.

در انتهای هفته گذشته دوباره اخبار هسته‌ای در بازار مورد توجه معامله‌گران قرار گرفت. فرانسه، آلمان و بریتانیا که سه قدرت اروپایی امضاکننده برجام به شمار می‌روند، روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای نوشتند: «این غیرقابل قبول است که ایران در برابر اظهارات برخی کشور‌های عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با پس گرفتن مجوز بازرسان آژانس با تابعیت همان کشورها، دست به اقدام تلافی‌جویانه بزند.» این سه کشور به مقام‌های تهران گفتند: «کار فنی مستقل آژانس نمی‌تواند مشمول تفسیر سیاسی ایران از دیدگاه‌های دیگر کشور‌های عضو به این شکل باشد.»

به عقیده تحلیل‌گران فنی اگر قیمت دلار امروز در بالای مقاومت 50 هزار و 300 تومان تثبیت دهد می‌تواند با افزایش تا مقاومت بعدی یعنی 50 هزار و 600 تومان رشد کند. اما اگر قیمت دلار در شکستن مقاومت 50 هزار و 300 تومان ناکام باشد نرخ دوباره به کف 50 هزار تومان خواهد رفت. البته معامله‌گران تصور می‌کنند هر چه به پایان سال نوی میلادی نزدیک شویم احتمال افزایش قیمت دلار نیز بیشتر می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد